۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین کاهش ۷۶ درصدی تصادفات برون شهری نسبت به سال گذشته/ یک مجتمع بین راهی پلمپ شد
کد خبر: ۱۵۵۸۶۴ نویسنده: منوچهر حبیبی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۵ ساعت: ۱۵:۳۱ ↗ لینک کوتاه

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان در مصاحبه با صبح قزوین اعلام کرد:

کاهش ۷۶ درصدی تصادفات برون شهری نسبت به سال گذشته/ یک مجتمع بین راهی پلمپ شد

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان گفت: در این مدت ۷۶ درصد از حجم تصادفات برون شهری و ۱۰۰ درصد از حجم تصادفات درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاسته شده است.

کاهش ۷۶ درصدی تصادفات برون شهری نسبت به سال گذشته/ یک مجتمع بین راهی پلمپ شد

منوچهر حبیبی، جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گفت: طرح اول نوروزی این ستاد از روز 25 اسفندماه سال 94 آغاز شد و به مدت 9 روز تا پایان روز چهارم فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

وی در ادامه افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا پایان روز 4 فروردین تعداد 3 میلیون و 100 هزار خودرو از محورهای مواصلاتی قزوین تردد کرده‌اند.

این مسئول ادامه داد: در این مدت 76 درصد از حجم تصادفات برون شهری و 100 درصد از حجم تصادفات  درون شهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاسته شده است.

وی اذعان کرد: در این مدت 644 هزار و 118 نفر از اماکن و آثار فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان بازدید کردند و  83 هزار و 851 نفر نیز در مراکز اقامتی استان اسکان داشته‌اند.

حبیبی ابراز کرد: در این ایام میزان نظارت دستگاه‌ها بر خدمات رسانی مراکز بهداشتی، مجتمع‌های بین راهی، به صورت تیمی و روزانه انجام شده است و ادامه دارد.

وی از انجام 200 بازرسی صورت گرفته در این ایام خبر داد و گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته سعی شده در برخورد با تخلفات اغماض صورت نگیرد و حتی یک مورد پلمپ مجتمعی را داشتیم که موارد بهداشتی را رعایت نکرده بود.

جانشین ستاد تسهیل سفرهای نوروزی استان در پایان بیان کرد: بازرسان ما با کم فروشی و گرانفروشی به شدت برخورد می‌کنند و حدااکثر جرائم برای فروشندگان در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان