۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین سامانه بارشی سرد تا ظهر فردا میهمان آسمان استان/ سال جدید با بارندگی آغاز می‌شود
کد خبر: ۱۵۲۹۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۴:۵۳ ↗ لینک کوتاه

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی قزوین مطرح کرد

سامانه بارشی سرد تا ظهر فردا میهمان آسمان استان/ سال جدید با بارندگی آغاز می‌شود

کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان با بیان اینکه سال جدید با بارندگی آغاز می‌شود، گفت: سامانه بارشی سرد تا ظهر فردا میهمان آسمان استان خواهد بود.

سامانه بارشی سرد تا ظهر فردا میهمان آسمان استان/ سال جدید با بارندگی آغاز می‌شود
مریم بهروزی، کارشناس پیش بینی اداره هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، درباره وضعیت جوی استان اظهار کرد: آخرین نقشه‌های پیش یابی در این هفته همچنان تداوم استقرار سامانه بارشی سرد را تا ظهر فردا(جمعه) در استان نشان می‌دهد.
وی در ادامه افزود: براساس این نقشه‌های پیش یابی در بعضی ساعات بارش باران و برف و گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید را خواهیم داشت.
این کارشناس پیش بینی اذعان کرد: در مناطق کوهستانی و سردسیر استان بارش برف و پدیده مه پیش بینی می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین از بعدازظهر روز یکشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی جدید به استان و استقرار آن تا اواسط هفته در بعضی از ساعات باران و گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد بود.
بهروزی ابراز کرد: روز جمعه اوایل وقت نیمه ابری تا ابری و در پاره‌ای نقاط باران و برف و گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در مناطق کوهستانی همراه است.
وی بیان کرد: هوای استان در روز شنبه هفته بعد صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد نسبتا شدید همراه است و در شبانه روز گذشته کمترین دما در استان مربوط به کوهین با دمای 5 درجه زیر صفر و بیشترین دما مربوط به بوئین زهرا با 18 درجه بالای صفر بوده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان