۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین احمدزاده; کی‌روش برند جهانی است/ آرزو داشتم در لیگ خوب باشم تا با او کار کنم
کد خبر: ۱۵۲۸۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مصدومیتم چیز خاصی نبود و می‌توانم به تمرینات ادامه دهم

احمدزاده; کی‌روش برند جهانی است/ آرزو داشتم در لیگ خوب باشم تا با او کار کنم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید که آروز داشته در لیگ خوب باشد تا زیر نظر کارلوس کی‌روش در تیم ملی کار کند.

احمدزاده; کی‌روش برند جهانی است/ آرزو داشتم در لیگ خوب باشم تا با او کار کنم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، فرشاد احمدزاده پیش از آغاز تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی درباره این اردو اظهار داشت: ابتدا باید عید را پیشاپیش به هموطنان عزیز به خصوص همشهریانم، ارومیه‌ای‌های عزیز تبریک بگویم. تاکنون اردوی خوبی داشتیم و تمرینات خوب بوده است. آرزو داشتیم که در لیگ خوب کار کنم و به تیم ملی دعوت شوم تا با کارلوس کی‌روش کار کنم. خوشبختانه این اتفاق رخ داد و اکنون در اردو شرایط زمین خوب است و امیدوارم بتوانیم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنیم.

وی در خصوص کار کردن با کارلوس کی‌روش گفت: کی‌روش مربی بزرگی است و برند جهانی محسوب می‌شود. همه دوست دارند با این مربی کار کنند و من هم دوست داشتم و امیدوارم که در لیست نهایی کی‌روش هم باشم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند بتواند در لیست نهایی باشد یا نه، خاطرنشان کرد: اینکه باشیم یا نه فرقی نمی‌کند، چون مهم موفقیت تیم ملی است و همه باید به تیم ملی کمک کنیم و ان‌شاالله ما هم بتوانیم کمک کرده باشیم.

احمدزاده درباره مصدومیتش در تمرین روز گذشته تیم ملی گفت: مصدومیتم چیز خاصی نبود و ضربه‌ای بود که خوردم، اما اکنون شرایطم بهتر شده است. امیدوارم بتوانم در ادامه تمرینات خوب کار کنم.

وی در مورد جوانگرایی در تیم ملی و دعوت شدن بازیکنان جوان اظهار داشت: این موضوع را مربی تیم ملی بهتر از همه می‌داند. تیم ملی ما به جوان‌ها نیاز دارد و ان‌شاالله بازیکنان حوان بتوانند نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنند.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان