۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بنگر باید سه جلسه محروم می شد نه یک جلسه/ پرونده تمامی تخلفات امروز بسته می شود
کد خبر: ۱۵۱۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۱:۵۲ ↗ لینک کوتاه

عبدالهی:

بنگر باید سه جلسه محروم می شد نه یک جلسه/ پرونده تمامی تخلفات امروز بسته می شود

دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به بررسی‌هایی که انجام دادیم مدافع تیم پرسپولیس باید سه جلسه محروم می شد و امروز تمامی پرونده های باز را می بندیم.

 بنگر باید سه جلسه محروم می شد نه یک جلسه/ پرونده تمامی تخلفات امروز بسته می شود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، حسن عبدالهی در خصوص اعتراض محسن بنگر به رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی گفت:با توجه به تصمیم گیری‌های انجام شده محرومیت یک جلسه ای بنگر حداقل محرومیتی بود که می توانستیم برای او در نظر بگیریم و باید بگویم ما هر رأیی که صادر می کنیم، مدافع پرسپولیس منکر انجام آن کار می شود اما لازم است که بگویم میلیون‌ها بیننده از طریق گیرنده های تلویزیونی نظاره گر دیدارهای لیگ برتر هستند و انجام این تخلفات کاری زشت محسوب می شود، این حرکات اهانت به ورزش دوستان است،بنابراین فوتبالیست های سرشناس باید بدانند که جوانان از آنها الگو برداری می کنند.

وی ادامه داد: به طور کلی بازی های استقلال و پرسپولیس از حساسیت‌های خاصی برخوردار است، بنابراین هوادارانی که به ورزشگاه می روند چه گناهی کرده‌اند که باید حرکات زشت و ناراحت کننده فوتبالیست ها را ببینند و بهتر است بازیکنان لیگ برتر خویشتندار باشند.

وی افزود: بیشتر حرکات صورت گرفته از سوی تماشاگران الهام گرفته از داخل زمین است و اگر فوتبالیستها خود را کنترل کنند، نه خودشان محروم می‌شوند و نه هواداران جریمه خواهند شد.

عبدالهی گفت: در مورد مدافع پرسپولیس که می گوید کاری نکرده ام بهتر است وی به کمیته انضباطی آمده و پرونده و فیلم‌های قبلی خود را نظاره گر باشند، در حقیقت بنگر باید سه جلسه محروم می شد، چرا که یک جلسه تنها به خاطر تکل خطرناکی است که مرتکب شد و حتی کارت قرمز نیز به همراه داشت و اگر ما می خواستیم تمام حرکات وی را مورد ارزیابی قرار دهیم باید بنگر را سه جلسه محروم میکردیم نه یک جلسه.

وی درباره اعتراض سینا عشوری هافبک تراکتورسازی به رای کمیته انضباطی بیان کرد: ما انتظارمان از فوتبالیست ها بیشتر از این ها است و می خواهم به عشوری بگویم شروع کننده درگیری در آن بازی چه کسی بود، شما بودی که به سمت مدافع پرسپولیس حمله ور شد و اگر چنین کاری انجام نمی‌دادی، بنگر نیز آن حرکت را مرتکب نمی‌شد، به طور کلی باید بگویم تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته می شود پس از چند بال بررسی فیلم بازی ها، اتخاذ می شود و در مجموع به نتیجه ای که در این بازی رسیدیم، این بود که هر یک از 2 بازیکنان با یک جلسه محرومیت مواجه شوند و این حداقل رای بود که می توانستیم برای آنها صادر کنیم.

دبیر کمیته انضباطی در پایان درباره پرونده های باقی مانده در کمیته انضباطی گفت: به طور حتم پرونده و گزارشات هفته بیست و سوم نیز که در کمیته انضباطی باقی مانده را امروز مورد بررسی قرار می دهیم تا در صورت نیاز به رای،‌انجامآن را در دستور کار قرار دهیم که یکی از پرونده ها مربوط به مهدی رحمتی است که امروز بررسی خواهد شد.

دبیر کمیته انضباطی در پایان درباره پرونده های باقی مانده گفت:یک پرونده مربوط به مهدی رحمتی است که در بازی با پدیده رخ داد و قصد داریم عصر امروز این پرونده را مورد ارزیابی قرار داده و رای نهایی صادر کنیم به طور حتم چند پرونده و گزارش دیگر نیز باقی مانده که امروز مورد بررسی قرار گرفته و اگر نیاز به صدور رای داشته باشد،به طور حتم این کار را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان