۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین احتمال افزایش واردات بنزین قوت گرفت/ مصرف روزانه بنزین کشور به ۷۳ میلیون لیتر رسید
کد خبر: ۱۴۹۳۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ ساعت: ۱۱:۵۸ ↗ لینک کوتاه

آمار مصرف بنزین؛

احتمال افزایش واردات بنزین قوت گرفت/ مصرف روزانه بنزین کشور به ۷۳ میلیون لیتر رسید

در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ اسفند ماه امسال به طور میانگین روزانه ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر و در مجموع ۵۱۱ میلیون لیتر بنزین مصرف شد، این مقدار مصرف نسبت به هفته گذشته روزانه چهار میلیون لیتر افزایش نشان می دهد.

احتمال افزایش واردات بنزین قوت گرفت/ مصرف روزانه بنزین کشور به ۷۳ میلیون لیتر رسید
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به 16 اسفند ماه به بیش از 73 میلیون لیتر رسید. با این اوصاف به نظر میرسد احتمال افزایش واردات بنزین نیز با توجه به افزایش مصرف قوت بگیرد.

در بازه زمانی 10 تا 16 اسفند ماه امسال به طور میانگین روزانه 69 میلیون و 900 هزار لیتر و در مجموع 511 میلیون لیتر بنزین مصرف شد، این مقدار مصرف نسبت به هفته گذشته روزانه چهار میلیون لیتر افزایش نشان می دهد.

بیشترین مصرف بنزین در این بازه زمانی با 78 میلیون و 200 هزار لیتر به روز پنجشنبه (13 اسفندماه) و کمترین مقدار مصرف آن نیز با 58 میلیون و 400 هزار لیتر به روز جمعه (14 اسفندماه) مربوط می شود.

برپایه این گزارش، در هفته منتهی به 16 اسفند امسال 21 میلیون و 900 هزار لیتر بنزین سوپر مصرف شد که بیشترین مقدار مصرف آن با 4,3 میلیون لیتر به روز یکشنبه (16 اسفندماه) مربوط می شود.

آمار مصرف بنزین سوپر در هفته منتهی به 16 اسفند ماه امسال، نشان می دهد که در این مدت به طور میانگین 3,1 میلیون لیتر بنزین سوپر مصرف شده است.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان