۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین
کد خبر: ۱۴۸۳۱۹ نویسنده: شیما شعبانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۸ ساعت: ۱۵:۳۶ ↗ لینک کوتاه

پیش از ظهر امروز برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین

مراسم تودیع معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین پیش ازظهر امروز(سه شنبه) با حضور هادی درفشی معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، عباسعلی درافشانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قزوین و جمعی از مقامات و مسئولین دستگاه‌های اجرایی، در سالن شهدای گمنام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

در این مراسم حافظ باباپور، مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین  که به مدت 20 ماه در استان قزوین  مشغول خدمت بود و هم اکنون به سمت مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی منصوب شده است، با صدور حکمی از سوی علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تودیع و از تلاش‌های وی قدردانی شد.



همچنین محمد همتیان که پیش از این در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان فعالیت می‌کرد نیز به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین، معرفی شد.



در ابتدای این مراسم حافظ بابا پورمدیر کل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین با اشاره به مدیریت 20 ماهه خود در استان قزوین، اظهار کرد: در حوزه امور بازسازی و مسکن روستایی در منطقه آوج و اسفرورین بیش از 50 درصد مسکن‌های روستایی در طرح هادی با همکاری استانداری، تسهیلات بانکی و اعتبارات عمرانی مقاوم سازی شدند.

وی گفت: استان قزوین جزء استان‌هایی است که تفاهم نامه سه جانبه با سازمان نظام مهندسی استان، وزرات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را امضا کرده است.

بابا پور همچنین با اشاره به فعالیت در بخش عمران روستایی عنوان کرد: تا پایان سال 93 کل روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت  طرح هادی روستایی برخوردار شدند.

برگزاری جشن اتمام مسکن مهر در شهرهای با زیر 25هزار جمعیت

مدیرکل سابق بنیاد مسکن اعلام کرد: استان قزوین رتبه ی اول کشوری در حوزه اتمام مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزارنفر را کسب کرد که در فرودین سال آینده این جشن برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان با اشاره به  پروژه‌هایی در زمینه توسعه خودروهای سبک و ماشین‌آلات توسط بنیاد مسکن استان قزوین، خاطر نشان کرد: فضای اداری استان به متراژ 280 مترمربع  در حال احداث است و در بحث مسکن شهری نیز مشارکت و پی ریزی خوبی با شهرداری انجام شده است.

 در اين مراسم محمد همتیان، مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین عنوان کرد: این استان یکی از استان‌های با ظرفیت بالا در حوزه مسکن است که برای تحقق اين ظرفيت‌ها، بايد تعامل و همكاري مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي بیشتر شود.

 وي تصریح کرد: با مساعدت همکاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین و دستگاه‌هاي اجرايي، مي‌توانیم خدماتي شايسته به مردم استان ارائه دهيم.

انتهای پیام/1404

 

دیدگاه ها

حسن محمدی / ۰۶ فرو ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

سلام آقای باباپور نگفتند که در زمان مدیر کلی ایشا 40نفر روبه بهانه پول اخراج کردن وچه زندگی هایی رو به چالش کشیدند.
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان