۰۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پنجشنبه

صبح قزوین پاسخ قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین به مدیرمسئول روزنامه ولایت
کد خبر: ۱۴۷۵۶۱ نویسنده: صفت الله صالحی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ساعت: ۱۱:۳۶ ↗ لینک کوتاه

در راستای تبادلات نوشتاری تحلیلگران سیاسی استان؛

پاسخ قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین به مدیرمسئول روزنامه ولایت

آیا موضعگیری شجاعانه و صریح نماینده ولی فقیه در استان در رابطه با در بکارگماری افرادیکه به هر میزان در فتنه ۸۸ نقش ایفا نموده‌اند به نظر مبارک خوش نیامده است که انتظار دارید اینها زیر چتر ایشان قرار بگیرند؟

پاسخ قائم مقام حزب موتلفه اسلامی قزوین به مدیرمسئول روزنامه ولایت
صبح قزوین ،--- صفت الله صالحی.

به کجا چنین شتابان " جناب موسوی "

وقتی مطلب " معجزه جذب " را قسمت چشم انداز روزنامه خیلی وزین ولایت روز شنبه 15 اسفند خواندم هرگز باورم نمی‌شد این نوشته دوست همیشه محتاطم روزنامه نگار برجسته استان سیدعبدالعظیم موسوی باشد که براساس موقعیت و مقتضیات زمانی با چهره‌ای دیگر نمودار گشته است.
البته از گذشته دور از میزان ارادت ایشان به آقای شیخ قدرت الله علیخانی اطلاع داشتم چون موقعیت فعلی‌اش را مدیون وی می‌داند.
وقتی این را موضوع را مدنظر قرار دادم که یک جوان غیربومی درگزی را از شهرهای کوچک استان مازندران ( هم اکنون استان گلستان ) را علیرغم وجود انقلابیون بی‌شمار قزوین به وزارت کشور به عنوان فرماندار قزوین معرفی نمود و یا با تبعید محترمانه آقایان کاظم انبارلوئی به استان آذربایجان شرقی و محمد مینائی فر به استان مازندران و گماشتن وی به عنوان دبیر حزب جمهوری اسلامی در قزوین اقدام کرد؛ به این حرف وی در چشم انداز ایمان می‌یابم " ایشان باهر کسی دست همراهی بدهد تحت هیچ شرایطی رهایش نمی‌کند و در عین حال تا کسی صددرصد مورد تائیدش نباشد، با او همراه نمی‌شود......... "
علیخانی هم که مجتهدی کارکشته در سیاست بود و هست، در یک تصمیم تحسین برانگیز اقتضائی، کاری کرد که ضررش برای مخالفینش، از ورودش به مجلس بیشتر شد و....
و جناب موسوی در قسمتی دیگر از این یادداشت طرفدار سرسخت آیت الله اسلامی می‌شوند و عکس انداختن با کاندیدای رد صلاحیت شده و منتخب جدید تاکستان و سخنرانی ایشان را تحسین برانگیز می‌داند و نام "معجزه جذب " نامگذاری می‌کنند و ظاهرا به اجتهاد سیاسی وی ایمان آورده و می‌گویند: آیت الله اسلامی نشان داد که در سیاست هم به درجه اجتهاد رسیده است و نه از مقلدان و اطرافیان خود تقلید می‌کند و نه از دستورات حزبی _ تشکیلاتی پشت پرده به همین دلیل در شرایط متفاوت، امکان مانور عکس العمل‌های مقتضی را از خود سلب نکرده است.
آقای موسوی در قسمت پایانی سرمقاله به صورت جسارت آمیز ادامه می‌دهد که با این تفاصیل آیا مدیران معنوی استان (لطفا بخوانید نماینده محترم ولی فقیه ) توجهی به این اصل خواهند کرد و در جایگاه پدری استان همه سلایق مدیریتی داخل نظام را زیر چتر خواهند گرفت؟ یا در ادامه پاکسازی تا آخرین نفر در بیت، انتصاب مدیرکل و بهم زدن یک کنسرت و خان زدگی ابهام برنگیز سروکله خواهند زد؟ آیا هم اکنون برگزیدگان استان را دور خود جمع خواهند کرد و مطالبه مساعدت در حرکت جمعی خواهند کرد، یا قطار روی همان ریل خواهد رفت تا....؟
در پاسخ به وی باید گفت؛ جناب موسوی اولا نماینده محترم ولی فقیه در استان منتخب مقام معظم رهبری می‌باشند و همانطور که اشاره فرمودید باید نقش پدری ایفا نمایند همانگونه که حضرت آیت الله باریک بین حفظه الله به عنوان پدر معنوی استان محسوب می‌گردند و تفاوت دارد با امام جمعه یک شهر که در حوزه دیگر به نفع کاندیداهائی اظهارنظر فرموده‌اند.
البته به عنوان جمله معترضه باید عرض نمایم در گذشته اصلا حقی را برای ائمه جمعه و یا نهادهای مقدسی همچون بسیج را در اظهار نظرها قائل نبودید، در این دوره از انتخابات خوشبختانه نه نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و نه ارگان‌ها و نهادهائی همانند سپاه و بسیج از کاندیدائی به صورت علنی و غیرعلنی حمایت ننمودند تا دست آویز خناثان و کج اندیشان و دگراندیشان قرار گیرند.
ثانیا موضعگیری شجاعانه و صریح نماینده معزز ولی فقیه در رابطه با در بکارگماری افرادیکه به هر میزان در فتنه 88 نقش ایفا نموده‌اند به نظر مبارک خوش نیامده است که انتظار دارید اینها زیر چتر ایشان قرار بگیرند؟ توجه داشته باشید زیر چتر آمدن اشکالی ندارد لیکن مسئولیت کلیدی در نظام گرفتن اشکال دارد.
در ضمن آیا جهت جابجائی در بیت نماینده ولی فقیه باید از آقای علیخانی و یا شما اجازه گرفته شود و یا این از اختیارات خود ایشان می‌باشد؟ ( ضمن احترام فراوان به کلیه عزیزانی که در بیت حضرت آیت الله باریک بین حضور داشتند).
و یا اعتراض به عدم رعایت مسائل اخلاقی در برگزاری کنسرت‌ها و تفکیک زن و مرد و یا خان زدگی در استان را ابهام برانگیز می‌شمارند و با عنوان سخیف " سروکله زدن " دون از شأن یک روزنامه نگار محتاط، کاربلد و توانمند برخورد مینمایند.
ضمنا بد نیست با نمازگزاران بی شمار که هر هفته نسبت به هفته‌های گذشته بیشتر می‌شوند و یا اقشار مختلف سئوال بفرمائید تا یکطرفه به قاضی نروید از جانب کسانی که پای در نمازجمعه نمی‌گذارند، مطلب ننویسید البته باز هم از جناب موسوی تعجب می‌کنم این عبارات بکار را برده باشند و بررسی رفتارهای دوگانه ایشان و روزنامه مطبوعشان را به زمان دیگری موکول می‌نمایم و در پایان معروض می‌دارم: " به کجا چنین شتابان جناب موسوی "
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان