۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین شرایط مهیا باشد کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوم
کد خبر: ۱۴۷۰۰۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۲:۳۹ ↗ لینک کوتاه

دادکان:

شرایط مهیا باشد کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوم

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: شرایط مهیا باشد کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوم.

 شرایط مهیا باشد کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوم
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، محمد دادکان در خصوص اینکه آیا برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندیدا خواهد شد، گفت: من نمی‌دانم در انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است چه کسانی نامزد شوند. فکر می‌کنم کاندیدا شدن به تنهایی ملاک نیست و اگر بخواهد شرایط همین باشد که خود کفاشیان هست اما دوستانی که می‌خواهند کاندیدا شوند این نکته را در نظر بگیرند که حمایت مسئولان، مردم و رسانه‌ها را داشته باشند.

وی افزود: آنها باید حمایت مردم را داشته باشند تا در صورت انتخاب شدن باعث شعف و غرور مردم شوند و رسانه‌ها نیز حمایت کنند. اگر این اتفاقات توام رخ دهد تعداد شرکت‌کنندگان کم شده و انگیزه شرکت کنندگان هم بیشتر می‌شود. اگر این شرایط مهیا باشد من هم کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می‌شوم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا کفاشیان توانسته در فوتبال به خوبی عمل کند یا نه و اکنون بحث جلوگیری از حضور او در انتخابات است، گفت: کفاشیان در حد بضاعت خودش تلاش کرده است. اینکه مسئولان بازرسی و... بخواهند به برخی مسائل دیگر بپردازند چیزی را ثابت نمی‌کند، اما امیدوارم اگر مشکلی وجود دارد، حل شود. صلاح نیست که من بگویم کفاشیان باشد یا نه و در این خصوص خودش باید تصمیم بگیرد، اما اگر من جای کفاشیان بودم وقتی می‌بینم از نظر رسانه‌ای، مسئولان و مردم شرایط دیگر مثل گذشته نیست، قطعاً به یک نفر دیگر فرصت می‌دادم.

انتهای پیام/7008

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان