۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نظارت دامپزشکی قزوین در نمایشگاه بهاره بر فعالیت مراکز عرضه فرآورده های خام دامی
کد خبر: ۱۴۶۲۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

برای رفاه حال همشهريان انجام می شود

نظارت دامپزشکی قزوین در نمایشگاه بهاره بر فعالیت مراکز عرضه فرآورده های خام دامی

نمایشگاه بهاره قزوین با فروش مرغ وگوشت وماهی و... از تاریخ ۱۴/۱۲/۹۴ آغاز به کار کرد.

نظارت دامپزشکی قزوین در نمایشگاه بهاره بر فعالیت مراکز عرضه فرآورده های خام دامی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: هرساله در روزهای پایانی سال و آغاز خريد­هاي نوروزي؛ نمايشگاه هاي بهاره فعاليت خود را آغاز می کنند كه امسال نیز تعدادي از عرضه كننده هاي فرآورده هاي خام دامي و همچنين فروشندگان ماهي هاي تزئيني اقدام به ايجاد غرفه در اين نمايشگاه نموده اند.
دکتر عیسی غیاث یزدی اظهار داشت: اداره دامپزشكي شهرستان قزوين برای رفاه حال همشهريان و صيانت از حقوق ایشان در زمينه استفاده از فرآورده هاي خام دامي بهداشتي و سالم، به صورت مستمر اقدام به بازديد از نمايشگاه مي نمايند.
گفتنی است، علاوه بر بازديدهاي برنامه ريزي شده بر مراكز عرضه فرآورده هاي خام دامي، مراكز توليد و بسته بندي، كارگاه­ هاي تبديلي و رستوران­ ها و غذاپزي ها؛ از 15 اسفند تا 15 فروردين، واحد نظارت اين اداره بازديدهاي خود در مراكز عرضه سطح شهر و حومه و همچنين بخش هاي تابعه را افزايش داده اند و با متخلفين به شدت و قاطعانه برخورد مي شود.
با اين وجود، از همشهريان عزيز درخواست مي­ شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه فرآورده های خام دامی، با اطلاع رساني از طريق سامانه پيامكي 50001512 و يا تلفن 4 رقمی 1512 ما را ياري نمايند.

انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان