۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بیش از ۱۴۴ هزار بازدید نظارتی توسط دامپزشکی قزوین انجام شد
کد خبر: ۱۴۳۰۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۸ ساعت: ۹:۴۶ ↗ لینک کوتاه

طی ۱۱ ماه؛

بیش از ۱۴۴ هزار بازدید نظارتی توسط دامپزشکی قزوین انجام شد

کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی ومواد غذایی دامپزشکی قزوین در ۱۱ماه منتهی به اسفند ۱۴۴هزار و۹۸۵ مورد بازدید وبازرسی از مراکز تولید ، توزیع ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی داشته اند.

بیش از ۱۴۴ هزار بازدید نظارتی توسط دامپزشکی قزوین انجام شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: ممیزی و بازرسی بهداشتی از کشتارگاه ها، میادین عرضه دام، مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و... بر عهده اداره کل دامپزشکی می باشد که در همین راستا این اداره کل از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه109 هزار و 590 مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، 1005 مورد بازدید از کشتارگاه های دام و طیور 25 هزار و 675 مورد بازدید از خودروهای حمل و 735 مورد ممیزی، بازرسی بهداشتی و نظارت بر میادین عرضه دام کارخانجات فراوری و بسته بندی فراورده های خام دامی و کارخانجات خوراک دام داشته است.
دکتر راول غلامپور اقدمی همچنین از 7 هزار و 980 مورد ممیزی و بازرسی بهداشتی از مراکز نگهداری وپ رورش انواع دام و کارخانجات جوجه کشی خبر داد و گفت: ار ابتدای سال تا کنون 144 هزار و 985 مورد ممیزی، بازرسی و بازدید بهداشتی از مراکز تولیدی، عرضه و فراوری فرآورده های خام دامی (خوراکی وغیر خوراکی ) در قزوین انجام شده است.

انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان