۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حضور پرشور مردم پای صندوق های رای توطئه های دشمن را خنثی می کند
کد خبر: ۱۴۲۷۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۷ ساعت: ۱۲:۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

حضور پرشور مردم پای صندوق های رای توطئه های دشمن را خنثی می کند

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای توطئه های دشمن را خنثی می کند بنابراین باید این حضور در مقاطع مختلف افزایش یابد.

حضور پرشور مردم پای صندوق های رای توطئه های دشمن را خنثی می کند
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین،  درباره حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: دنیای مادی که مبنا را بر دموکراسی گذاشته است به طور یقین حضور مردم تاثیر مهمی در تعیین سرنوشت آنها دارد.
وی در ادامه افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نشان از پشتیبانی ملت از نظام اسلامی دارد و پیام این حضور به دشمن این است که ما انقلاب خود را دوست داریم و از آن حمایت می کنیم.
این نماینده مجلس ابراز کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق های رای توطئه های دشمن را خنثی می کند بنابراین مسئله حضور مردم خیلی مهم است و رهبر معظم انقلاب هم تاکید کردند که حتی مخالفانی که کشور را دوست دارند باید رای دهند.
وی درباره تمیکن به قانون از سوی کاندیداهای مجلس بیان کرد: این نامزدها اگر تمکین به قانون نکنند که از ابتدا نباید کاندیدای انتخابات می شدند.
حسینی عنوان کرد: هرکسی که کاندیدای انتخابات شده باید پس از اعلام نتایج به قانون تمکین کند، این کشور با قانون اداره می شود و همه باید پایبند به قانون اساسی باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان