۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۱۲۶ میلیون لیتر در مخازن تامین سوخت ذخیره سازی شد
کد خبر: ۱۴۲۷۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدير عامل شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي قزوين:

۱۲۶ میلیون لیتر در مخازن تامین سوخت ذخیره سازی شد

عادلی:با اين ميزان ذخيره سازي در زمان سرماي امسال هيچ گونه مشکلي از بابت ذخيره سوخت در استان نداريم.

۱۲۶ میلیون لیتر در مخازن تامین سوخت ذخیره سازی شد
به گزارش صبح قزوین، عادلی مدير عامل شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه قزوين  گفت: در 7 ماه ابتدای سال گذشته 186 میلیون لیتر سوخت نفت و گاز به نیروگاه شهید رجایی قزوین تحویل داده شد که این میزان با رشد 65 درصدی در مدت مشابه سال جاری، به 308 میلیون لیتر رسید و در زمان سرماي امسال هيچ گونه مشکلي از بابت ذخيره سوخت در استان نداريم.
عادلی اظهار کرد: کميته سوخت سازمان پدافند غير عامل استان با هدف تامين زير ساخت هاي امنيتي و با در نظر گرفتن آسايش مردم در مواقع بحران برنامه ريزي هاي ويژه اي براي اين منظور دارد.
وي از ذخيره سازي 126 ميليون ليتر در مخازن تامين سوخت شرکت ملي پخش فراوردهاي نفتي استان خبر داد و افزود: بنا بر اهميت موقعيت استراتژيک استان قزوين و محور ارتباطي بودن اين استان با چند استان کشور اهميت تامين نيازهاي مواقع ضروري است.
سوخت این مسئول ادامه داد: مصرف‌کنندگان عمده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، کارخانجات، معادن، ادارات و واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی متصل به گاز طبیعی هستند و در صورت قطعی گاز، این شرکت ها باید بتواند با تأمین سوخت جایگزین در بخش فرآورده‌های نفتی، واحدها یا جایگاه‌های مورد نظر را فعال نگه دارد.
عادلی افزود: در ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه 411 میلیون و 700 هزار لیتر گازوئیل از طریق جایگاه‌های عرضه سوخت در اختیار خریداران قرار گرفت که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 434 میلیون و 700 هزار لیتر بوده و نشان دهنده کاهش 5درصدی مصرف این نوع از سوخت در سال جاری است.
images (8) وی گفت: هم‌اکنون 74 جایگاه عرضه بنزین، نفت، گاز و نیز 54 جایگاه گاز طبیعی (CNG) در منطقه قزوین فعالیت می‌کنند.
مدير عامل شرکت ملي پخش فراورده هاي نفتي منطقه قزوين عنوان کرد: میزان مصرف نفت سفید در شهرستان آوج در 7 ماه سال گذشته 4 میلیون و 206 هزار و 300 لیتر و در مدت مشابه سال جاری 3 میلیون و 835 هزار و 600 لیتر بوده است که کاهش 9 درصدی را نشان می‌دهد.
عادلی در انتها افزود: سهمیه بنزین سوپر منطقه قزوین روزانه 20 هزار لیتر است که در 4 جایگاه در شهرستان قزوین و یک جایگاه در شهرستان تاکستان عرضه می‌شود.
انتهای پیام/ 3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان