۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انتخابات، شناسنامه هر ایرانی
کد خبر: ۱۴۲۵۶۵ نویسنده: شیما شعبانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۶ ساعت: ۱۳:۸ ↗ لینک کوتاه

مسئولین استان قزوین از ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات می گویند؛

انتخابات، شناسنامه هر ایرانی

در آستانه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، مسئولین ارگان‌های مختلف مردم را به حضور در این انتخابات دعوت کردند.

انتخابات، شناسنامه هر ایرانی

به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین،___ شیما شعبانی؛

حضور مردم در راهپيمايي یوم الله  ۲۲ بهمن برگ زريني از همدلي و همزباني مردم در حفظ ارزش‌هاي انقلاب شکوهمند اسلامي را به نمايش گذاشت و بی‌شک حضور آگاهانه و باشكوه مردم در انتخابات هفتم اسفند، يأس و نااميدي دشمنان اسلام را به همراه خواهد داشت، آن چيزى كه ضامن بقا اين نظام الهی و اسلامی و تجلی مردم سالاری دینی است.

انتخابات مصونيت‌بخش كشور و عرصه انتخابات، تجلي حضور مردمي است كه سي و هفت سال پيش نداي امام خميني(ره) بنيان گذار انقلاب اسلامي ايران را لبيك گفتند تا با پشتيباني خود از همان روزهاي آغازين، ارزش‌هاي والاي الهي را كه با حاكميت طاغوت و طاغوتيان رنگ باخته بود، جاني دوباره بخشند.

همگان مي‌دانند كه در نتيجه تدبير و انديشه بلند مقام معظم رهبري امروزه ايران اسلامي در اوج قله‌هاي افتخار قرار دارد و توطئه‌هاي دشمنان را يكي پس از ديگري به ياس مبدل كرده است.

حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم به عنوان يك وظيفه و تكليف شرعي و عقلي براي تعيين سرنوشت خود در پاي صندوق‌هاي راي تجلی یاس و ناامیدی دشمنان و قدرت و اتحاد و اراده وصف ناپذیر ملتی بزرگ است که همواره پاسدار میراث جاودان امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بوده‌اند و لبیک گویان در پرتو زعامت حکیمانه رهبری معظم انقلاب بسوی افتخار و اقتدار در حال حرکت هستند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه استان قزوین:




وقتی فضای انتخابات پیش می‌آید، صداقت، امانتداری، حفظ میراث به‌دست آمده در انقلاب و آبروی افراد باید با دقت مورد توجه باشد تا دچار آسیب نشویم
.

نباید فضای انتخابات به سمتی برود که برخی حرام‌ها، حلال شمرده شوند و قضاوت در مورد افراد به آسانی صورت گیرد و دامن زدن به این مسائل موجب ترویج بداخلاقی در جامعه می‌شود.

 معنای مشارکت حداکثری، رفتاری توأم با سعه‌صدر در چارچوب موازین الهی، انقلابی و معیارهای امام و رهبری است، مؤمن نگاه جناحی به مسائل ندارد و نباید جناح را بر خدا مقدم دانست.

انتخابات در ایران اسلامی مظهر بیداری و دفاع از عزت ملی است بنابراین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه ساز تغییر نگاه خصمانه دشمنان علیه ما می‌شود.

فریدون همتی، استاندار قزوین:



 شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه امسال یک وظیفه دینی و سیاسی است و همه مردم باید در این وظیفه مشارکت داشته و در سرنوشت خود سهیم باشند.

مشارکت مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در زندگی مردم و آینده کشور دارد که حفظ امنیت ملی، بهبود و پیشرفت وضعیت اقتصادی از جمله مهمترین آنها به شمار می‌رود.

حجت الاسلام علی قابل، رئیس دفتر رسیدگی و نظارت شورای نگهبان استان قزوین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:



حضور در انتخابات، نماد تحقق مردم سالاری دینی است، چون مردم با این حضور نشان می‌دهند که احساس استقلال و هویت دارند و خود را در سرنوشت جامعه خود سهیم می‌دانند. مردم باید با حضور پر رنگ خود صالح را از اصلح تشخیص داده و انتخاب بکنند.

حجت الاسلام علی عباسی، رئیس حوزه علمیه استان قزوین:


انتخاب یک فرصت طلایی، حساس و مهم زندگی هر فرد در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی است، که موفقیت هر فرد و جامعه به این نوع استفاده صحیح از فرصت انتخاب گری بر می‌گردد. انتخابات، عالی‌ترین و بالاترین سطح از این نوع انتخابگری بوده و طبیعی است که بیشترین حضور، حساسیت و دقت در آن انجام شود.

مشارکت در انتخابات باعث ایجاد همبستگی و وحدت اسلامی می‌شود و تفرقه بین مردم را از بین می‌برد زیرا مردم به این شکل می‌توانند در سرنوشت خود سهیم باشند.

حضور در پای صندوق‌های اخذ رای یک سرمایه اجتماعی است. حضور گسترده مردم در پای صندوق رای موجب می‌شود تا با انتخاب افراد منتخب از این سرمایه مهم صیانت شود.

حجت الاسلام نوروزی، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین:



حضور مردم در پای صندوق‌های رای موجب شکست و سرافکندگی دشمنان اسلام و خوشحالی رهبر معظم انقلاب و مسلمانان شده است.

مردم با حضور خود در پای صندوق های اخذ رای از نظام حمایت می‌کنند، باید فرد اصلح، توانا و متخصصی را نیز انتخاب و روانه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری کنند.

حضور مردم در روز هفتم اسفندماه امسال در پای صندوق های اخذ رای موجب تداوم و استمرار اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و نشان خواهد داد که مردم همواره و در هر شرایطی پایبند به ارزش های انقلاب هستند.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین:



انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است، در این برهه از زمان دشمنان کشور و دین، دندان تیز کرده و با بوق‌های تبلیغاتی برای منحرف کردن اذهان همت گمارده‌اند؛

باید با حضور هر چه بیشتر و زیباتر در این دو انتخابات و با بصیرت فراوان با معیارهایی که بزرگان، به ویژه رهبر معظم انقلاب برای همه ملت عزیز ایران ترسیم کرده‌اند، افراد اصلح را انتخاب کنیم و از انتخاب افرادی که دشمن برای آنها تبلیغ می‌کند و هورا می‌کشد، جدا پرهیز کنند.

همانطور که رای دادن، وظیفه ملی و دینی است انتخاب افراد مومن و متقی و دلسوز برای اسلام و کشور وظیفه‌ای بس بزرگتر است.

از این رو اکیدا توصیه می‌کنم با صلابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضور چشمگیر داشته باشند تا مهر باطلی همچون ادوار گذشته بر آمال و آرزوهای بدخواهان نظام دینی و مردم سالار و دشمنان خارجی زده باشیم.

آیت‌الله علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان:


 مردم فهیم، متدین و انقلابی ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت و انتخاب افراد با تقوا و مؤمن، کاردان و متخصص، امین و دلسوز؛ بینش اسلامی انقلابی و درایت و بصیرت و لحظه شناسی خویش را در روز ۷ اسفند ماه پای صندوق‌های رأی به اثبات برسانند و با رأی آگاهانه، نمایندگان بابصیر و ولایتمدار را برای حضور در عرصه‌های حساس نظام انتخاب کنند.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای همچون راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای سیاسی رقم خواهند زد.

مشهدی آقایی، رئیس اداره ورزش و جوانان قزوین:


علی رغم همه تبلیغات منفی و توطئه‌های استکبار جهانی، مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود، 7 اسفند ماه در پای صندوق‌های رای حاضر و حماسه‌ای جاودان خلق خواهند کرد.

مردم همیشه در صحنه استان قزوین خصوصا جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان در تمامی عرصه‌های مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی همراه و همدل نظام و مسئولان بوده‌اند که نماد عینی آن در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال مشهود خواهد بود.

جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان همانگونه که تاکنون در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کرده‌اند در انتخابات نیز در کنار سایر اقشار مردم حضوری پرشور و دشمن‌شکن خواهند داشت تا باردیگر برگ زرین دیگری در تاریخ ورزش و جوانان ایران اسلامی رقم بزنند.

سالار قاسمی، رئیس اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین:


با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یک تکیف شرعی، الهی و قانونی است. ما با حضورمان در پای صندوق‌های رای نظام جمهوری اسلامی را  تثبیت کرده و این یک پیام بزرگی برای خارج نیشنانی است که لحظه شماری می‌کنند برای عدم حضور ملت ایران.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای همچون راهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای سیاسی دیگری را  رقم خواهند زد. لذا بنده از همه دانش آموزان، اولیا و مربیان می‌خواهم که در این انتخابات حضور پیدا کنند.

علی هوشمند رییس حوزه هنری استان قزوین:



یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب شکوهمند اسلامی "مردمی" بودن آن است. انقلابی که از همان ابتدای پیروزی تا امروز همواره بر اهمیت دادن به رای و نظر مردم  در مقابل انواع تهدیدات ایستاده و بالنده شده است.

حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بیش از هر چیز نشان از مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد. بر همین اساس و مبنا، بعنوان خدمتگزاری کوچک، همگام با مردم شریف به ویژه هنرمندان و فرهیختگان قزوین در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حضور خواهیم یافت.

مرتضی علیخانی، بخشدار مرکزی استان قزوین:


انتخابات شناسنامه هر ایرانی است؛ چرا که دنیا، مردم و کشورمان را به حمایت پرشور مردمی می‌شناسند و صحنه انتخابات و مشارکت گسترده مردم، معرفی کننده عمق دلدادگی و دلبستگی ملت بزرگ ایران است.

انتخابات یک صحنه بلوغ سیاسی و عمق آگاهی مردم نسبت به تعیین سرنوشت خودشان است. همانطور که مردم با انقلاب کردن خواست و اراده خود را نشان دادند، با حضور گسترده در انتخابات، سرنوشت سیاسی کشور را با انتخاب افراد اصلح و افراد مورد علاقه شان تعیین خواهند کرد.

علیرضا کلانتری مدیر کل حج و زیارت استان قزوین:


انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم شکل گرفته و تا امروز با صلابت به مسیر نورانی خود ادامه داده است.

حضور مردم دراین انتخابات ادای دین به شهیدان و ایثارگرانی است که برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خویش را فدا کردند. حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس و برای همه کسانی که در سراسر جهان به این انقلاب و آرمان‌های آن دل بسته‌اند امیدبخش است.

مردم با هوشیاری، بصیرت و حضور آگاهانه و پرشکوه در انتخابات هفتم اسفند خط بطلانی بر آمال و آرزوهای شوم بدخواهان نظام خواهند کشید.

دکتر فرهنگ میزانی، ریاست کل دانشگاه پیام نور استان قزوین:


مشارکت و اعتماد، سرمایه‌های بزرگ اجتماعی هستند و مردم همیشه در طول تاریخ انقلاب نشان داده‌اند که هم مشارکت و حضور بالایی در جامعه دارند و هم به رهبری و نظام اعتقاد دارند و عرصه انتخابات نیز میدان همین حضور است.

حجت الاسلام سيدمرتضي فاطميان، امام جمعه شهر اقبالیه:


امیدواریم با حضور چشمگیر، پرشور و آگاهانه خود روز ۷ اسفند در پای صندوق‌های رأی یکبار دیگر پایه های نظام و انقلاب اسلامی ایران را زیر سایه ولایت و امامت مستحکم تر نمایید.

همانا مشارکت جدی شما مردم ولایتمدار و فهیم در پای صندوق‌های رای نشانه باور دینی ملت ایران در راستای تقویت وحدت و نشانه ولایت مداری است، حضور پرشور و مقتدرانه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، علاوه بر اینکه دشمنان را ناامید خواهد کرد، بلکه در صلابت نظام جمهوری اسلامی نیزموثر است و دفاع از رهبری می‌باشد.

سید ابوتراب موسوی، امام جمعه شهرستان آبیک:


خوشبختانه ملت ما در طول انتخابات در سال‌های گذشته بیش از سه دهه بلوغ سیاسی خود را نشان دادند و نشان دادیم بدون اینکه تحت تاثیر القائات دشمنان،‌ بدخواهان، تفرقه افکنان و ‌یاس آفرینان باشیم با روحیه و با عزم پای صندوق های رای رفتیم و هر روز گامی به جلو برداشتیم. مطمئن هستیم ملت ایران در این آزمایش گام های بلند دیگری را با استقلال، با اتکا به اراده و عزم و انتخاب خود برخواهد داشت.

حمید ره انجام، مدیرکل هلال احمر استان:


یکی از مهمترین از اصولی که ما به آن اعتقاد داریم بحث انتخابات است؛ چون مبنای نظام جمهوری اسلامی بر رای گرفتن مردم و مشارکت آنهاست.

 نظام ما مردم سالاریست و بحث، بحث مردم و رای مردم است همچنین باید تشویق کرد به عنوان یه وظیفه ملی و دینی که مردم مشارکت کنند و افراد اصلحی انتخاب شوند که ان شاءالله کشور را اداره کنند.

هدف ما برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و پرشور و با حضور حداکثری بوده و محور ما هم قانون و بیانات مقام معظم رهبری درباه حق‌الناس بودن آرا است.

وظیفه قانونی و شرعی داریم تا انتخابات را سالم و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم این یک عمل عبادی است. وضو بگیرند پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و افراد اصلح را انتخاب کنند..

فرج الله فصيحي رامندي، رئيس شورای اسلامی شهر قزوین:


از همه مردم انقلابي و فهيم کشور برای شرکت در انتخابات امسال دعوت می‌کنم زیرا تجلي حضور مردم در صحنه و يكي از اركان مهم حفظ و تداوم نظام مردم سالاري ديني است و بر همين اساس مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي در بيانات حكيمانه خود در ديدارهاي مختلف بر اهميت اصل انتخابات و حضور يكپارچه و پر شور مردم تاكيد بسياري داشته‌اند. به طوريكه حضور در انتخابات را جهاد و وظيفه شرعي، وجداني، عقلاني و ملي معرفي نموده‌اند."

لذا در راستاي اطاعت از فرامين معظم له و پاسخگويي به نداي نجات بخش ايشان و پيروي از ساير مراجع عظام تقليد و همچنين حفظ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و پاسداري از خون شهيدان به پاي صندوق‌هاي راي مي‌رويم تا همچون گذشته با حضور حداكثري خويش در اين انتخابات، افكار خام ضدانقلاب را باطل و استقرار و ثبات نظام اسلامي را در چشم جهانيان به نمايش بگذاريم و تحسين همگان را برانگيزيم تا ثمره انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي باعث دميدن خون تازه به پيكر انقلاب و كشور گردد.

حجت الاسلام محرمخانی، امام جمعه شهر ضیاء‌آباد:

به یقین مردم فهیم ما به اهمیت و ضرورت حضور پور شور در انتخابات‌های یاد شده چه در بعد داخلی و چه بین‌المللی واقف بوده و نیاز به برشمردن نتایج و خیرات و برکات این حضور نیست. لکن بر حسب وظیفه دینی و ملی خود از مردم عزیز ایران اسلامی می‌خواهم بیش از پیش نسبت به حضور گسترده در این انتخابات اهتمام ورزیده و با مشارکت حداکثری خود به ارتقاء کارآمدی و مقبولیت مجلس آینده کمک نمایند.

حجت الاسلام مهدی پور آرین، قائم مقام ستادامر به معروف و نهی از منکر:



روز جمعه هفت اسفندماه در سراسر کشور عزیز و اسلامی ایران دو انتخابات حساس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

این دو انتخابات هم از حیث حساسیت و تأثیرگذاری داخلی و هم از نظر قوت بخشی به ادامه حرکت پرصلابت ملت ایران در مواجهه با استکبار جهانی و زیاده خواهان بین‌المللی از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار است.

این انتخابات را باید با دید جهانی نگریست در بسیاری از ملت‌ها فرصت انتخاب وجود ندارد اما ملت ایران این فرصت را دارد که نظر بدهد و نقش خودش را اعمال کند.

مردم با حضور در انتخابات اسلام ایرانی را برجهانیان می‌شناسانند، شناسنامه ایران انتخابات است و حضور مردم در انتخابات ابعاد جهانی و ملی را بیشتر نمایان می‌سازد.

رضا عسگری، سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:



برگزاری یک انتخابات باشکوه و حضور گسترده مردم در مقاطع مختلف نظام زمینه ساز افزایش اقتدار نظام می‌شود و قدرت چانه زنی کشورمان را در جهان بالا می‌برد.

حکومت ایران اسلامی مردمی بوده و انتخابات یکی از مصداق‌های قابل ارزشیابی در مورد مقبولیت نظام است و طی این 37 سال مردم ایران اسلامی در انتخابات‌های مختلف با حضور پرشکوه خود در پای صندوق‌های رأی استکبار جهانی را در موضع ضعف قرار داده‌اند.

پس از جنگ 8 ساله دفاع مقدس ما شاهد بحران‌های مختلف در کشور بودیم که حضور مردم در پشتیبانی از انقلاب زمینه اقتدار ایران اسلامی را در جهان فراهم کرد بنابراین در انتخابات سال جاری مردم کشورمان به ویژه استان قزوین با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رأی بار دیگر دشمنان را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان