۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار دفاعی است
کد خبر: ۱۴۱۹۲۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار دفاعی است

وزیر دفاع با تاکید بر اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پشتوانه اقتدار دفاعی و تضمین کننده امنیت و منافع ملی است.

حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه اقتدار دفاعی است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع کارکنان وزارت دفاع با توجه به اهمیت انتخابات هفتم اسفند ماه گفت:حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پشتوانه اقتدار دفاعی و تضمین کننده امنیت و منافع ملی است.

سردار دهقان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم شکل گرفت و تا امروز با صلابت به مسیر نورانی خود ادامه داده اظهار داشت: حضور مردم دراین انتخابات ادای دین به شهیدان و ایثارگرانی است که برای پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خویش را فدا کردند.
وی افزود: حضور گسترده و حماسی مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس و برای همه کسانی که در سراسر جهان به این انقلاب و آرمان های آن دل بسته اند امید بخش است.
وزیر دفاع گفت: مردم با هوشیاری و بصیرت و حضور آگاهانه و پرشکوه در انتخابات هفتم اسفند خط بطلانی بر آمال و آرزوهای شوم بدخواهان نظام خواهند کشید.
سردار دهقان تأکید کرد: انتخابات تجلی عینی تحقق شعار سال "همدلی و همزبانی" برای رفع مشکلات کشور و نیل به پیشرفت در همه زمینه ها است.
وی تصریح کرد: خانواده بزرگ نیروهای مسلح و خانواده وزارت دفاع همگام با آحاد مردم در حماسه پرشکوه انتخابات هفتم اسفند ماه حضور یافته به ندای مقام معظم رهبری ، خواست و انتظار   شهیدان و امام شهیدان لبیک خواهند گفت.
انتهای پیام/

http://fna.ir/7BW5KD

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان