۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رشد ۹ درصدی مشارکت های مردمی در قزوین
کد خبر: ۱۴۱۴۶۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۳ ساعت: ۱۱:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیر کمیته امداد شهرستان قزوین خبر داد:

رشد ۹ درصدی مشارکت های مردمی در قزوین

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین از رشد ۹ درصدی مشارکت های مردمی در شهرستان قزوین خبرداد.

رشد ۹ درصدی مشارکت های مردمی در قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، علی حیدری بیان داشت: مشارکت های مردمی یکی از محورهای اساسی امداد است.
وی ادامه داد: در شهرستان قزوین طی 9 ماهه سال جاری مبلغ 163 میلیارد و 637 میلیون ریال
مشارکت مردمی داشته ایم که به نسبت مدت مشابه سال گذشته با رقم بیش از 154 میلیارد ریال رشد شش درصدی را نشان می دهد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین اضافه کرد: در این میان کمک های مردمی و سازمان ها رشد 65 درصدی، طرح برکت رشد 41 درصدی، طرح هبه رشد 327 درصدی، طرح همیان مولا رشد 692 درصدی، طرح طاها رشد 139 درصدی و طرح احسان حسینی رشد 30 درصدی داشته است.
وی افزود: همچنین در این ایام برای طرح شوق زیارت کمک های مردمی 515 درصد رشد داشته است که برای اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت نداشته اند اختصاص یافته تا به زیارت بروند.
حیدری اعلام کرد: در این مدت در طرح رضوان کمک به مسکن نیازمندان بیش از یک میلیارد و 115 میلیون ریال، در طرح شفاء (کمک به درمان نیازمندان) با بیش از یک میلیارد و 105 میلیون ریال مشارکت مردمی و در طرح رحمت بیش از 246 میلیون ریال مشارکت مردمی داشته ایم.
وی توضیح داد: البته در این بازه زمانی در طرح محسنین با بیش از شش میلیارد و 900 میلیون ریال مشارکت مردمی رشد 337 درصدی، در طرح مفتاح الجنه با بیش از شش میلیارد و 727 میلیون ریال مشارکت مردمی رشد 87 درصدی، در طرح کوثر (کمک به جهیزیه) با بیش از سه میلیارد و 432 میلیون ریال مشارکت مردمی رشد 20 درصدی و در طرح اکرام ایتام با بیش از 28 میلیارد و 540 میلیون ریال رشد 18 درصدی داریم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قزوین یادآورشد: خوشبختانه مشارکت مردمی را در بخش های مختلف شهرستان شاهد هستیم به طوری که در الموت غربی بیش از 15 میلیارد ریال، الموت شرقی بیش از 18 میلیارد ریال، اقبالیه بیش از 36 میلیارد ریال و در طارم سفلی بیش از 13 میلیارد ریال کمک های مردمی را شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/7008

منبع: کمیته امداد قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان