۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تخلفات فضای مجازی آرای کاندیداهای انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد
کد خبر: ۱۴۰۲۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ ساعت: ۱۲:۲۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک:

تخلفات فضای مجازی آرای کاندیداهای انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد

رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک گفت: به تخلفات فضای مجازی پس از اتمام رای گیری و اعلام اسامی نامزدهای انتخاب شده رسیدگی شده و این تخلفات آرای کاندیداهای انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تخلفات فضای مجازی آرای کاندیداهای انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، امید بابایی، رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در نشست خبری اصحاب رسانه در فرمانداری قزوین اظهار کرد: در فضای مجازی هیچ قانونی برای نظارت تعیین نشده است و عده‌ای از حامیان نامزدهای انتخابات در حال انتشار اخبار کذب در این فضا هستند.
وی در ادامه افزود: امروز بیشترین تخلفات در فضای مجازی در حال انجام است و در این زمینه پلیس فتا در حال رصد این شرایط است و چندین مورد گزارش به هیئت نظارت گزارش شده است.
این مسئول اذعان کرد: به تخلفات فضای مجازی پس از اتمام رای گیری و اعلام اسامی نامزدهای انتخاب شده رسیدگی شده و این تخلفات آرای کاندیداهای انتخابات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی تصریح کرد: حتی افرادی که در انتخابات مجلس به عنوان منتخب برگزیده شده باشند اگر تخلفی در پرونده آن ثبت شده باشد در هنگام رای اعتماد دادن مجلس به آنها از طریق شورای نگهبان این گزارشات اعلام می‌شود تا مدنظر قرار بگیرد.
بابایی گفت: در این مدت و پیش از شروع زمان تبلیغات انتخاباتی نامزدها تخلفاتی از سوی 2 کاندیدا گزارش شد که به آنها تذکرات لازم از سوی شورای نگهبان و فرمانداری داده شد و آنها نیز تمکین کردند.
وی به بیان تخلفات انتخاباتی نامزدها اشاره کرد و ابراز داشت: خرید و فروش رای، تهدید و تطمیع در امر انتخابات، دادن رای با شناسنامه دیگران خلاف قانون است.
رئیس هیئت نظارت حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک اذعان کرد: در 2 دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان قزوین یکی از نامزدها که در انتخابات صاحب رأی هم شده بود، با داشتن تخلفات انتخاباتی رأی وی باطل شد.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان