۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین صیانت از دستاوردهای انقلاب در گرو پیروی از ولایت فقیه است
کد خبر: ۱۴۰۱۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ ساعت: ۵:۵۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین:

صیانت از دستاوردهای انقلاب در گرو پیروی از ولایت فقیه است

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: باید برای حفظ و صیانت از اصل نظام و انقلاب، همه تلاش خود را در انتخاب کاندید اصلح به‌کار گیریم که این امر با اطاعت و پیروی از ولایت فقیه و انتخاب افراد شایسته میسر می‌شود.

صیانت از دستاوردهای انقلاب در گرو پیروی از ولایت فقیه است
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، همایش سراسری همیاران انقلاب اسلامی، معتمدین مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان قزوین شب گذشته با سخنرانی قائم مقام خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نظری، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در این همایش اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاورد و نعمات بی‌شماری برای کشور و در کل برای مستضعفین جهان به ارمغان آورد.

وی افزود: مهم‌ترین و ارزشمندترین دستاورد انقلاب، استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از حکومت ده ساله پیامبر گرامی اسلام و حکومت 4 سال و چند ماهه امام علی(ع) بر روی زمین بود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: کسی تصور نمی‌کرد طاغوت 2500 ساله‌ای که از حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و در رآس آن آمریکا و صهیونیست برخوردار بود از بین رفته و حکومت دینی جایگزین آن شود.

وی با اشاره به سخن امام راحل درخصوص اهمیت حفظ دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: امام خمینی(ره) در دیدار با مسئولین بنیاد شهید می‌فرمودند؛ امروز ما مواجه با همه قدرت‌ها هستيم و آنها در خارج و داخل دارند طرح ريزى مى‌كنند براى اينكه اين انقلاب را بـشـكـنـند و اين نهضت اسلامى و جمهورى اسلامى را شكست بدهند و نابود كنند و اين يك تـكـليـف الهـى اسـت بـراى هـمـه؛ كـه اهـم تكليف‌هائى است كه خدا دارد، يعنى حفظ جمهورى اسلامى از حفظ يك نفر ولو امام عصر باشد، اهميتش بيشتر است‌، براى اينكه امام عصر هم خـودش را فـدا مـى‌كند براى اسلام. همه انبيا از صدر عالم تا حالا كه آمدند، براى كلمه حـق و بـراى ديـن خـدا مـجـاهده كردند و خودشان را فدا كردند.

نظری با تاکید بر سخن امام راحل که حفظ نظام از اوجب واجبات است، افزود: نخستین هدف و برنامه همیاران انقلاب حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این 37 با حمایت و حضور مردم در همه مقاطع حساس و در هر زمانی همچون راهپیمایی، تظاهرات و در جنگ تحمیلی تحقق یافته است.

وی اضافه کرد: در روز 22 بهمن امسال نیز مردم ایران یکبار دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی حماسه دیگری خلق کردند و اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان نشان دادند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: حفظ نظام یکی از وظایف کلی همیاران انقلاب به عنوان حافظان، مدافعان و همفکران انقلاب است.

وی عنوان کرد: همانطور که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند دشمن نیز بیکار ننشسته و همواره در حال برنامه‌ریزی برای تغییر یا نابودی اصل نظام و یا ارکان انقلاب است.

نظری ادامه داد: روش دشمن برای رسیدن به مقاصد پلیدش نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده و در حال حاضر تصمیم دارد تا از طریق نفوذ در ارکان نظام اهداف خود را تحقق بخشد.

وی افزود: مقام رهبری طی سخنرانی خود بارها به بحث نفوذ دشمن در بخش‌های دینی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: دشمن درصدد است تا با نفوذ در انتخابات، مجلسی تشکیل شود که در طی 4 سال از پشتیبانی قانونی برخوردار نبوده و در مقابل استکبار منفعلانه رفتار کند و مرعوب دشمنان شود همچنین حامی تجمل گرایی و اشرافیت باشد.

وی با اشاره به اهمیت افزایش آگاهی مردم و بصیرت افزایی بیان کرد: امروز همگان وظیفه داریم که نه تنها در خانواده و محیط زندگی بلکه تاجایی که در دسترس ماست در راستای افزایش بینش سیاسی و بصیرت مردم تلاش کنیم.

نظری خاطرنشان کرد: باید برای حفظ و صیانت از اصل نظام، همه تلاش خود را در انتخاب کاندید اصلح به‌کار گیریم که این امر با اطاعت و پیروی از ولایت فقیه و انتخاب افراد شایسته که راه‌های نفوذ دشمنان را بسته و مرعوب آنها نشوند، میسر می‌شود.

وی در پایان گفت: همه ما مدیون امام راحل و شهدا هستیم لذا باید طوری عمل کنیم که در قیامت شرمنده آنها نشویم و به عنوان وارثان انقلاب، این امانت را به صاحب اصلیش تحویل دهیم.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان