۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ریحانی; عظم مردم برای ادامه راه انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایان شد
کد خبر: ۱۳۸۰۴۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ریحانی; عظم مردم برای ادامه راه انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایان شد

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه ۲۲ بهمن ثمره توکل به خدا و اعتماد به مردم بود، گفت: مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن عظم خود برای ادامه دادن راه انقلاب را نشان داند.

ریحانی; عظم مردم برای ادامه راه انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایان شد

سجاد ریحانی معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: 22 بهمن همچنان که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، یادآور اصول و معیارهای انقلاب اسلامی هم هست.

وی افزود: ازجمله اصول این انقلاب، محوریت رهبری و ولایت فقیه است. از دیگر اصول انقلاب اسلامی توکل برخدا و اعتماد به مردم، همراهی مردم با ولی خدا و عبور از گردنه های سخت با این همراهی بوده است.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: خوب است مردم و مسئولان در هر سال و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خود را با اصول انقلاب بسنجند و موقعیت خود را بشناسند.

ریحانی در پایان با اشاره به حضورر مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در 22 بهمن نشان از عظم ملی برای ادامه دادن راه انقلاب اسلامی است. ان‌شاءالله مردم همین حضور را در انتخابات 7 اسفند هم خواهند داشت.

انتهای پیام/

http://fna.ir/C2MILA

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان