۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عده ای به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند
کد خبر: ۱۳۴۰۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

عده ای به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند

امام جمعه آبیک با اشاره به این که عده ای به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند، اظهار داشت: مسئولین باید مانند سپاه پاسداران مقابل دشمن ایستادگی و او را تحقیر کنند.

عده ای به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند
به گزارش صبح قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهر آبیک در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته شهر آبیک که در مسجد ملی عصر(عج) برگزار شد، با اشاره به این که همه باید به تصمیمات شورای نگهبان احترام بگذارند، بیان داشت: تصمیمات شورای نگهبان باید مورد احترام و قبول همگان باشد زیرا شورای نگهبان معیار میزان است و عدم قبول آن گناهی بزرگ است.
وی با اشاره به این که یکی از مسائل مهم امروز ما انتخابات، تایید و رد صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان است، گفت: صحبت بد پشت شورای نگهبان فساد است و همچون آدمی مفسد فی الارض است.
وی با اشاره به این که در برگزاری جشن های دهه مبارک فجر سنگ تمام بگذاریم، افزود: انقلاب اسلامی انفجار نور بود. این انقلاب در جهان دگرگونی ایجاد کرد. به برکت این انقلاب ملت مسلمان ایران به جایگاه اصلی خود رسید.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که در بررسی صلاحیت کاندیداها، چنانچه افرادی تایید صلاحیت و یا رد صلاحیت شدند، گفت: باید به نظر شورای نگهبان احترام گذاشته شود.
این مسئول با اشاره به این که هرگونه تضعیف شورای محترم نگهبان منجر به فساد افکنی در جامعه است، اضافه کرد: شورای نگهبان در راستای وظایف قانونی خود عمل کرده و ذره ای زیر فشار اشخاص قرار نگرفته است؛ پس لازم است به قانون احترام بگذاریم و از تشویش اذهان عمومی بر علیه شورای محترم نگهبان خودداری کنیم.
امام جمعه آبیک به برگزاری اجلاس نماز در استان قزوین و قرائت پیام مقام معظم رهبری در این اجلاس توسط نماینده ولی فقیه در استان قزوین به اهمیت نماز در زندگی انسان پرداخته که باید این فرهنگ در جامعه پیش از پیش نهادینه شود، گفت: ترویج فرهنگ نماز در مدارس گسترده شود، برگزاری نماز جماعت در مدارس باعث آشنایی جوانان با ناهنجاری های اجتماعی می شود.
خطیب جمعه با اشاره به دستگیری ملوانان در آستانه برجام توسط نیروهای شیر دل سپاه در آب های ایران اسلامی تصریح کرد: آنچنان شیطان بزرگ با این حرکت تحقیر شد؛ که جهان را به فکر فرو برد و دشمنان نظام به آمادگی قوای مسلح ما پی بردند که با هیچ کس اهل تعارف نیست و در برقراری امنیت پایدار همیشه آماده می باشد.
وی با اشاره به این که این انقلاب از جنس انقلاب های مردمی دنیا نبوده بلکه انقلابی از جنس انقلاب های پیامبران و نهضت امام حسین(ع) بوده است، اضافه کرد: در تسخیر لانه جاسوسی و اعتراضات برخی، امام فرمود به نهضت آزادی ها هیچ پست و جایگاهی داده نشود.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که آمریکایی ها درصدد القای کوتاه آمدن ایرانی ها از اصول انقلاب بودند که در قضیه دستگیری تفنگداران آمریکایی تحقیر شدند، تأکید داشت: این نیروها جزو ورزیده ترین نیروهای آمریکا بودند که جوانان با ایمان ما با آنان اینگونه برخورد کردند.
وی با اشاره به این که رهبر انقلاب اسلامی فرمود در مساله برجام همه خواسته های مردم برآورده نشده است، متذکر شد: دشمن اصلی مردم، آمریکاست. برخورد سپاه در دریا با نظامیان آمریکا بجا بود.
خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به این که عده ای به دنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند، ادامه داد: مسئولین دولتی و هیات های ناظر بر برجام مراقب خدعه آمریکا باشند
این مسئول با اشاره به این که در بعد سیاسی و اقتصادی هم باید مسولین باید مانند سپاه پاسداران عمل کنند، گفت: مشکل اقتصادی مردم با برداشتن تحریم ها حل نخواهد شد و با مدیریت آن را حل کنند. مسولین در قراردادها به گونه ای عمل کنند تولید داخل ضربه نبیند.
حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به این که انتخابات یک مسابقه است که پیروز آن مردم هستند، تصریح کرد: مردم با بصیرت و فکر وارد شوند و انسانهای صالح را انتخاب کنند؛ همه به قانون تمکین کنند و به نهادهای قانونی اهانت نشود.
انتهای پیام/1001

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان