۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برنامه‌ریزی استکبار جهانی و برخی عناصر مسئله‌دار برای انتخابات خبرگان/ وحدت اصولگرایان در ۲۰ استان محقق شده است
کد خبر: ۱۳۳۷۳۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

برنامه‌ریزی استکبار جهانی و برخی عناصر مسئله‌دار برای انتخابات خبرگان/ وحدت اصولگرایان در ۲۰ استان محقق شده است

مسئول ستاد خبرگان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است، گفت: استکبار جهانی و برخی عناصر مسئله‌دار داخلی از سالها قبل برای خبرگان رهبری برنامه داشته‌اند.

برنامه‌ریزی استکبار جهانی و برخی عناصر مسئله‌دار برای انتخابات خبرگان/ وحدت اصولگرایان در ۲۰ استان محقق شده است

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در نشست موتلفه که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان و مجلس اظهار داشت: انتخابات امسال از حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است چراکه استکبار جهانی و برخی عناصر مسئله‌دار داخلی از سالها قبل برای خبرگان رهبری برنامه داشته‌اند.

بادامچیان تاکید کرد: این ها می‌دانند نمی‌توانند از عهده کسب اکثریت مجلس خبرگان بر بیایند از این رو به دنبال این هستند تا نفوذی ها را به این مجلس بفرستند، نفوذی هایی که به اصطلاح خودشان مهره های سفید هستند و قابل رد کردن هم نیستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در انتخابات خبرگان باید مراقب نفوذی ها باشیم؛ آن هایی که می‌خواهند با ورود به مجلس فتنه ایجاد کنند، درباره فعالیت ستاد انتخابات خبرگان جامعه مدرسین گفت: مرکز این ستاد در قم و در جامعه مدرسین و شعبه آن در جامعه روحانیت مبارز تهران قرار دارد؛ ما به مسئولان احزاب اعلام کرده‌ایم تا در انتخابات از فهرست های جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حمایت و رای دهند و چنانچه عده ای بخواهند عضو شوند را معرفی کنند.  
 
وی با اشاره به بحث همگرایی اصولگرایان خاطر نشان کرد: در 26 استان، از طرف ائمه جماعات و یا روحانیت، یک روحانی مسئول همگرایی اصولگرایان شده است و این فرد با جمع کردن همه اصولگرایان و ارزشگرایان، در بحث همگرایی این جریان کمک می‌کنند و چون این فرد وارد مصادیق انتخاباتی نشده است، توانسته نیروهای مختلف را دور یکدیگر جمع کند.
 
بادامچیان با تاکید براینکه مسأله وحدت اصولگرایان در 20 استان کشور تعیین شده و در 10 استان باقی مانده جهت وصول وحدت در حال تلاش هستیم یادآور شد:‌ براساس این که برخی نمی‌خواستند محوریت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز را بپذیرند، جامعه مدرسین وارد عرصه انتخابات مجلس نشد و جامعه روحانیت مبارز این مسئولیت را پذیرفت. 

این فعال اصولگرا بر همین اساس افزود: برمبنای این راهبرد همه دوستان در شورای ائتلاف 22 نفره با محوریت آیت‌الله موحدی کرمانی در محل جامعه روحانیت گرد هم آمده‌اند؛‌ در انتخابات باید با تمام وجود کار کنیم.
 

انتهای پیام/

http://fna.ir/HN6LHH

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان