۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین همه محورهای استان باز است/ کشته شدن کودک ۴ ساله در تصادف شب گذشته
کد خبر: ۱۳۳۴۸۰ نویسنده: سرهنگ زینلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان در مصاحبه با صبح قزوین:

همه محورهای استان باز است/ کشته شدن کودک ۴ ساله در تصادف شب گذشته

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه همه محورهای مواصلاتی استان باز است، گفت: در تصادف شب گذشته کودک ۴ ساله‌ای فوت شد.

همه محورهای استان باز است/ کشته شدن کودک ۴ ساله در تصادف شب گذشته
سرهنگ بهرام زینلی، رئیس پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، درباره وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: با توجه به بارش برف در استان و ادامه یافتن این روند تا فردا هم اکنون کلیه محورهای استان باز است.
وی با بیان اینکه سطح جاده‌های استان لغزنده است، گفت: با وجود لغزندگی جاده رانندگان نیازی به استفاده از زنجیر چرخ در هنگام رانندگی ندارند؛ البته در هنگام تردد در مسیرها مجهز به تجهیزات زمستانی باشند.
رئیس پلیس راه استان عنوان کرد: رانندگان در جاده‌ها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سالم بودن برف پاکن و سیستم گرمایشی مطمئن شوند، همچنین بنزین کافی داشته باشند.
این مسئول بیان کرد: رانندگان در این وضعیت بارش‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی را رعایت کنند.
وی درباره تصادفات رخ داده در شب گذشته اذعان کرد: ساعت یک و سی دقیقه بامداد در جاده شهیدآباد در محور قزوین به همدان یک سواری پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده واژگون شد.
زینلی ادامه داد: در این حادثه یک کودک چهارساله فوت و پدر و مادر وی مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.
وی افزود: همچنین تصادف دیگری شب گذشته سمت شهر ناصرآباد، جاده قدیم قزوین- تهران رخ داد که یک مینی بوس با وانت نیسان و سواری پیکان تصادف کرد که این حادثه به واسطه رعایت نشدن سرعت مطمئنه از سوی راننده وانت بار در جاده لغزنده اتفاق افتاد که 2 مصدوم داشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان