۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین آیت‌الله حائری شیرازی حاضر به قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان نشد
کد خبر: ۱۳۲۸۱۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله حائری شیرازی حاضر به قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان نشد

یک منبع نزدیک به آیت‌الله حائری شیرازی توضیحاتی درباره انصراف ایشان از کاندیداتوری در انتخابات خبرگان ارائه کرد.

آیت‌الله حائری شیرازی حاضر به قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان نشد

به گزارش خبرنگار حوزه انتخابات خبرگزاری صبح قزوین ، یک منبع نزدیک به آیت‌الله حائری شیرازی در گفت‌وگو با مباحثات توضیحاتی درباره انصراف ایشان از کاندیداتوری در انتخابات خبرگان ارائه کرد.

وی گفت: آیت‌الله حائری شیرازی از نمایندگان دوره‌های مختلف مجلس خبرگان بود که در این دوره نیز ثبت نام کرده بود. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در بررسی‌های نخست ایشان را در لیست استان صبح قزوین قرار داد.

این منبع آگاه گفت: آیت‌الله حائری شیرازی در تماسی ضمن قدردانی از جامعه مدرسین اعلان کرد بنابر مصالحی ایشان آمادگی کاندیداتوری از استان صبح قزوین را ندارند و درخواست حضور در لیست استان تهران را داشتند.

وی گفت: لیست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای استان تهران پبش از اعلام آیت‌الله حائری شیرازی بسته شده بود و ایشان باتوجه به ویژگی‌های اخلاقی با هرگونه تغییر و جایگزینی با دیگر کاندیداها مخالفت کرده و اعلام کردند با توجه به عدم امکان حضور در لیست جامعه مدرسین ترجیح می‌دهند از انتخابات خبرگان انصراف دهند.

وی افزود: نکته جالب اینکه سایر گروه‌ها از جمله برخی از گرو‌ه‌های اصلاح طلب تماس‌های مکرری با آیت‌الله حائری شیرازی داشته و اعلام کردند ایشان را جزء افراد نخست لیست خود در تهران قرار خواهند داد که با مخالفت جدی ایشان مواجه شدند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/RESZ0A

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان