۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کسانی که در فتنه ۸۸ نظام را متهم به بی‌قانونی کردند، امروز به دنبال تأیید صلاحیت غیرقانونی هستند
کد خبر: ۱۳۲۷۵۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کسانی که در فتنه ۸۸ نظام را متهم به بی‌قانونی کردند، امروز به دنبال تأیید صلاحیت غیرقانونی هستند

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ با بیان اینکه شورای نگهبان در طول انقلاب نشان داده است که در بررسی صلاحیت‌ها تنها طبق مر قانون عمل می‌کند، گفت: کسانی که در فتنه ۸۸ نظام را متهم به بی‌قانونی کردند، امروز به دنبال تأیید صلاحیت غیرقانونی هستند.

کسانی که در فتنه ۸۸ نظام را متهم به بی‌قانونی کردند، امروز به دنبال تأیید صلاحیت غیرقانونی هستند

محمد احمدوند عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری صبح قزوین ضمن انتقاد از هجمه‌های جریان سیاسی خاص علیه شورای نگهبان، اظهار داشت: تخطئه شورای نگهبان برای تأیید افرادی که فاقد صلاحیت برای تصدی نمایندگی مجلس هستند، از هیچ گروه و جناحی پذیرفته نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تقریب مذاهب در ادامه افزود: کسانی که در فتنه 88 ادعای قانون‌مداری داشتند و نظام را متهم به بی‌قانونی می‌کردند، چگونه امروز به دنبال اجرا نشدن قانون در بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس خبرگان و شورای اسلامی هستند؟

این فعال دانشجویی با اشاره به جو‌سازی های جناح سیاسی خاص علیه شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان در چند دهه که از انقلاب اسلامی گذشته، نشان داده است که با هجمه اشخاص و فشار سیاسی از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

احمدوند با بیان اینکه دوران بزن و در رو در داخل به پایان رسیده‌ است، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در طول انقلاب نشان داده است که در بررسی صلاحیت‌ها تنها طبق مر قانون عمل می‌کند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که با احساس تکلیف پا به عرصه انتخابات گذاشته‌اند، باید بدانند که چه تأیید بشوند و چه نشوند تکلیف خود را انجام داده‌اند. کسانی که احساس تکلیف کرده‌اند به دنبال اجازه اجتهاد گرفتن نمی‌روند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1XRQAF

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان