۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انتصاب افراد وابسته به فتنه خیانت به نظام و دولت است
کد خبر: ۱۳۱۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت شهر آبیک:

انتصاب افراد وابسته به فتنه خیانت به نظام و دولت است

امام جمعه موقت شهر آبیک، با اشاره به این که مسئولین استانی باید در انتصابات خود دقت بیشتری کنند، گفت: انتصاب افراد وابسته به فتنه خیانت به نظام و دولت است.

انتصاب افراد وابسته به فتنه خیانت به نظام و دولت است
به گزارش صبح قزوین به نقل از نگاه آبیک حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک، با اشاره به تغییر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین که در روز شنبه (سوم بهمن‌ماه) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار می‌ شود، متذکر شد: انتصاب افراد در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تصدی مسئولیت باید با معیار ولایت پذیری و دلسوزی برای این نظام و حفاظت از خون شهدا باشد.
وی با اشاره به این که کسی باید برای فرهنگ و ارشاد اسلامی یک استان برنامه فرهنگی آن را برنامه‌ ریزی و اجرا کند باید از صلاحیت کافی برخوردار باشد، افزود: اگر فردی در فتنه سال ۸۸ حضور فعال داشته و همسوی فتنه گران بوده است امروز نباید در دستگاه های دولتی منصوب شود.
حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه در فتنه سال ۸۸ هدف اصلی فتنه گران اصل مقابله با ولایت فقیه و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، گفت: انتصاب افراد وابسته به فتنه حتی در شهرستان ها و نقاط دور دست به عنوان مسئول قابل قبول نیست.
این مسئول با اشاره به این که انتصاب رئیس اداره ارشاد که رگه هایی از فتنه در آن دیده می شود، صحیح نیست، افزود: اما حضور افراد نزدیک به فتنه سبز خلاف منویات مقام معظم رهبری است و بنده هم به عنوان نماینده مردم با ابن انتصاب مخالفت می کنم. انتصاب افراد وابسته به فتنه خیانت به مردم استان قزوین محسوب می شود.
امام جمعه موقت با تاکید بر اینکه مخالفت ها فقط بر مبنای منافع حزبی و گروهی است، گفت: ما در خطبه نماز جمعه بحث انتصاب مدیران و مسئولان را مطرح کرده و تاکید کردیم که وابسته به جریان فتنه نباشند. از یک عده سر و صدا در آمد که فتنه در کار نیست و بسیاری موارد دیگر.

وی با اشاره به این که در این چند ساله همین افرادی که شما می خواهید انتصاب کنید ببینید چند بار به راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس آمده اند، گفت: این افراد آن وقتی که آمریکایی ها گفتند ملت ایران خوب هستند اما به درد مردن می خورند چند مقاله بر علیه آمریکایی ها نوشتند؟ آن وقتی که رژیم صهیونیستی گفت که اینها سرمایه های ما در جمهوری اسلامی هستند چند بار مقاله برعلیه رژیم صهیونیستی نوشتند؟ آیا اصلا به اینها برخورد که به آن ها گفتند که سرمایه رژیم صهیونیستی در ایران هستند؟
حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که سند فتنه گری حامیان فتنه در استان قزوین یکی و دوتا نیست، گفت: البته وقتی یک نفر به کسانی که مسجد را آتش زدند و مجلس عزای امام حسین را خراب کردند امت خدا جوی می گوید از نوچه هایش هیچ بعید نیست از این حرف های بدون منطق بزنند.
این مسئول با اشاره به این که وقتی آشوب گر، خدا جو نامیده شود این طبیعی است که پیروانش چگونه موضع گیری می کنند، تاکید کرد: هر کسی را بخواهیم بشناسیم باید در این انتصابات، در ۹ دی و در ۱۳ آبان بشناسیم.
امام جمعه موقت آبیک در پایان با اشاره به این که خداوند در ایام الله دوست و دشمن را به مردم نشان می دهد، گفت: هر کسی مشکلی دارد؛ در این ایام خودش را نشان می دهد. اصلا این ایام ایام الهی است، ایام الله نظام مقدس اسلامی است که هویت اشخاص را دیر یا زود مشخص می کند.
انتهای متن/1001

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان