۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین توسعه شهری مهرگان با حمایت‌های ویژه دولت
کد خبر: ۱۲۹۳۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

شهردار محمدیه مطرح کرد

توسعه شهری مهرگان با حمایت‌های ویژه دولت

شهردار محمدیه گفت: با حمایت‌های ویژه دولت و حمایت‌های استانداری و اداره کل راه و شهر سازی آینده خوبی را برای ناحیه شهری مهرگان پیش بینی می‌کنیم.

توسعه شهری مهرگان با حمایت‌های ویژه دولت
حسین بهزادپور، شهردار محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، درباره پیشرفت عمرانی ناحیه شهری مهرگان اظهار کرد: برای آماده سازی و تکمیل ناحیه شهری مهرگان طی توافق سه جانبه بین شهرداری محمدیه، اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین و قرارگاه خاتم الانبیا بیش از 300 میلیارد ريال اعتبار تخصیص داده شده است.
وی در ادامه افزود: برای ادامه عملیات تکمیل آماده سازی و خدمات زیر بنایی و روبنایی ناحیه شهری مهرگان با توجه به توافق به عمل آماده با اداره کل راه و شهر سازی مقرر گردید تکمیل، آماده سازی مناطق باقی مانده و تکمیل پارک 20 هکتاری مهرگان و 10 پارک محلی مناطق با اعتباری بالغ بر سی میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الاوصیا (عج) اجرایی شود.
شهردار محمدیه ادامه داد: در این توافق که به صورت سه جانبه بین شهرداری محمدیه و اداره کل راه و شهر سازی و قرارگاه خاتم الاوصیا (عج) منعقد می‌گردد، مقرر است طی دو سال هزینه شده و محل تأمین اعتبارات هزینه آن هم مشخص است.
وی ابراز کرد: با این روش در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره برداری از بزرگترین پارک درون شهری استان به نام پارک بهشت خواهیم بود که مردم مهرگان از آن بهره‌مند می‌شوند.
این مسئول اعلام کرد: این پارک در وسط ناحیه شهری مهرگان هم اکنون 40 درصد از کارهای عمرانی آن انجام شده و به تمام نقاط ناحیه شهری مهرگان دسترسی دارد بر همین اساس در این اقدام پارک‌های محلی در داخل محله‌ها هم که هر کدام یک هکتار هستند اجرا خواهد شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: عملیات آماده سازی در فضای باقی مانده ناحیه شهری مهرگان هم با تکمیل ساخت و سازه‌های نقاط مسکونی تکمیل می‌شود و به تدریج مردم ناحیه شهری مهرگان شاهد عمران و آبادانی خوبی خواهند بود که در سطح قابل لمس است.
شهردار محمدیه بهانه نصب تابلوهای معابر سطح شهر ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد و افزود: نصب تابلوهای معابر راهنمایی شهری در این ناحیه هم از جمله اقدامات مهم شهرداری می‌باشد که طی 6 ماه آینده تهیه و نصب آن انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: مطالعات محل‌های نصب تابلوهای قید شده به اتمام رسیده و همچنین قرارداد تهیه و ساخت آن در حال اجرا است و امید می‌رود در آینده نزدیک تمام محیط شهری مهرگان به این تابلو ها مزین خواهد شد.
بهزادپور با تاکید بر این که همکاری خوبی بین اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری محمدیه وجود دارد، گفت: با توجه به همکاری خوب و تعامل مسئولین اداره کل راه و شهرسازی امید است با حمایت‌های استاندار و معاون امور عمرانی استاندار و دیگر دستگاه‌های زیر ربط و تأمین اعتبارات استانی شاهد ارائه خدمات بهتری در مسکن مهرگان و شهر محمدیه باشیم که با این روند آینده خوبی را برای ناحیه شهری مهرگان پیش بینی می‌کنم.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان