۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین مردم به شایعات منتشر شده درباره رد صلاحیت‌ها توجه نکنند/ اعلام نتایج تائید صلاحیت‌ها تا پایان دی ماه
کد خبر: ۱۲۸۵۰۴ نویسنده: حجت الاسلام قابل تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام قابل در مصاحبه با صبح قزوین:

مردم به شایعات منتشر شده درباره رد صلاحیت‌ها توجه نکنند/ اعلام نتایج تائید صلاحیت‌ها تا پایان دی ماه

حجت الاسلام قابل از اعلام نتایج تائید صلاحیت‌ها تا پایان دی ماه خبر داد و گفت: هر خبر مطرح شده در تائید و رد صلاحیت‌ها صحت ندارد و توصیه ما به مردم این است که به شایعات توجه نداشته باشند.

مردم به شایعات منتشر شده درباره رد صلاحیت‌ها توجه نکنند/ اعلام نتایج تائید صلاحیت‌ها تا پایان دی ماه
حجت الاسلام علی قابل، رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره هجمه‌های اخیر به شورای نگهبان اظهار کرد: در روزهای اخیر هجمه‌هایی علیه شورای نگهبان در برخی رسانه‌ها شکل گرفته که هدف آنها ایجاد تشنج و ناآرامی در استان است.
وی با تکذیب رد یا تأیید صلاحیت شدن نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان، ابراز کرد: در برخی از سایت‌های استان جملاتی به صورت شایعه مبنی بر رد یا تأیید صلاحیت شدن برخی کاندیداهای مطرح شده است که این موارد صحت ندارد.
این مسئول ادامه داد: در این روزها موارد این چنینی در برخی از رسانه‌ها مشاهده شده که این اخبار را به هیئت نظارت استان نسبت می‌دهند که این موضوع در مقطع کنونی کذب است و همه این موارد را رد می‌کنم.
وی تصریح کرد: موضوع رد یا تأیید صلاحیت داوطلبان مجلس فقط باید از ناحیه هیئت مرکزی نظارت شورای نگهبان و در نهایت نیز از جانب شورای نگهبان بیان شود و تا به امروز هیچ خبری از سوی هیئت نظارت استان اعلام نشده است.
قابل تاکید کرد: هرگونه خبری که از قول شخص من مطرح شده، صحت ندارد و توصیه ما به مردم این است که به شایعات توجه نداشته باشند.
وی با بیان اینکه برخی از کاندیداهای انتخابات برای حذف رقبای خود به انتشار شایعات می‌پردازند، بیان کرد: هرگونه بی اخلاقی در پرونده این افراد ثبت شده و از سوی شورای نگهبان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان گفت: بررسی صلاحیت‌های داوطلبان در مرحله نخست در هیئت‌های اجرایی مستقر در فرمانداری‌هاست که در استان قزوین در سه حوزه قزوین، تاکستان و بویین زهرا صورت می‌گیرد.
وی یادآور شد: تا یکشنبه هفته جاری شکایات افراد رد صلاحیت شده‌ به دست ما رسیده و چهار روزه برای بررسی پرونده‌ها در هیئت‌های نظارت زمان داریم که نظرات آن جمع‌بندی و برای هیئت مرکزی نظارت ارسال خواهد شد.
قابل در پایان گفت: نتایج اعلام صلاحیت‌ها پس از 26 دی ماه از طریق هیئت مرکزی نظارت اعلام و رسماً به فرمانداری‌ها ابلاغ می‌شود و به افراد نیز اطلاع داده می‌شود.
انتهای پیام/2002



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان