۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین گردهمایی مسئولین و رابطین فرهنگی حوزه‌های علمیه استان
کد خبر: ۱۲۷۵۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور مدیران معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور صورت گرفت؛

گردهمایی مسئولین و رابطین فرهنگی حوزه‌های علمیه استان

با حضور مدیران معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور گردهمایی مسئولین و رابطین فرهنگی حوزه‌های علمیه استان برگزار شد.

گردهمایی مسئولین و رابطین فرهنگی حوزه‌های علمیه استان
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، حجت الاسلام رسول ساکی، از مدیران معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور صبح امروز(شنبه) در جلسه گردهمایی مسئولین و رابطین فرهنگی حوزه‌های علمیه استان به تشریح نقش مهم و تاثیرگذار رابطین فرهنگی در روستاها پرداخت.
وی در ادامه افزود: نقش رابطین فرهنگی در روستاها و ارتباط با نسل نوجوان و جوان بسیار تاثیرگذار بوده و شما رابطین فرهنگی تلاش نمایید که حضور نوجوانان و جوانان را به مساجد و برنامه‌های فرهنگی ترغیب نمایید.
حجت الاسلام ساکی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه یکی از اهداف آنها این است که نسل مظلوم وبی دفاع جوان را از اصول و آرمان‌های خود منحرف نموده که وظیفه شما در این برهه حساس و اثرگذار است.
وی ابراز کرد: برنامه‌های ماهواره و ایجاد شبهات در دین و تخریب چهره اسلام ناب محمدی یکی از اصولی است که باید مسئولین فرهنگی حوزه‌های علمیه به آن مدنظر داشته و با برنامه ریزی و ایجاد ارتباط با مردم و جوانان بیش از پیش در این امر تلاش نمائید.
ساکی به برگزاری این گردهمایی در این استان اشاره کرد و گفت: چه خوب است که این گردهمایی‌ها و ارتباط با مجمع معاونت تبلیغ حوزه های علمیه کشور بیشتر از قبل شود.
وی ادامه داد: با برگزاری روش کلاس داری و همچنین برگزاری کلاس‌های قرآن –روخوانی و عقاید و احکام – برگزاری جلسات دعا را می توان به بهترین شکل در روستاها انجام داد.
در ابتدای این دیدار حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین هم ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مسئولین رابطین فرهنگی مدارس علمیه استان قزوین در روستاها گفت: کاری که شما در روستا ها انجام می‌دهید کاری مقدس و ارزشمند بوده که نزد خدای متعال ثواب فراوانی در برخواهد داشت.
وی افزود: ارتباط با نسل نوجوان وجوان باید اولویت اصلی رابطین فرهنگی بوده و اگر بتوانیم این ارتباط را توسط طلاب –روحانیون و شما رابطین فرهنگی بیشتربا این نسل بیشتر باشد می‌توانیم برنامه‌های موفقی داشته باشیم.
انتهای پیام/2002





دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان