۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ۶ ماه حبس تعزیری، نتیجه عدم رعایت موازین بهداشتی در شهرستان آوج
کد خبر: ۱۲۵۷۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی

۶ ماه حبس تعزیری، نتیجه عدم رعایت موازین بهداشتی در شهرستان آوج

از یک باب واحد صنفی مرغ فروشی، مقادیر قابل توجهی از انواع جگر، سنگدان و مرغ بسته بندی تاریخ گذشته را کشف و ضبط نمودند.

۶ ماه حبس تعزیری، نتیجه عدم رعایت موازین بهداشتی در شهرستان آوج
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئیس اداره دامپزشکی آوج گفت: کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج در راستای اجرای وظایف محوله قانونی خود، از یک باب واحد صنفی مرغ فروشی، بازدید و مقادیر قابل توجهی از انواع جگر، سنگدان و مرغ بسته بندی تاریخ گذشته را کشف و ضبط نمودند.
امین یوسفی افزود: با عنایت به عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی در نگهداری فرآورده های خام دامی توسط یکی از واحدهای صنفی سطح شهر وعلی رغم تذکرهای قبلی، نسبت به تکرار تخلفات اصرار ورزید که پس از تنظیم صورتجلسه پرونده فرد متخلف به دستگاه قضایی ارجاع شد.
دکتر یوسفی تشریح کرد: از آنجاکه اقدامات انجام شده توسط این واحد متخلف به استناد ماده 688 قانون مجازات اسلامی و تبصره یک آن، تهدید جدی علیه بهداشت و سلامت افراد جامعه تلقی می شود، دستگاه قضایی متصدی این واحد صنفی مرغ فروشی را به تحمل شش ماه حبس تعزیری محکوم نمود.
این مقام مسئول از همشهریان محترم خواست: در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی واحد های عرضه فرآورده های خام دامی در سطح شهر، اعم از نگهداری مرغ و آلایش در خارج از یخچال،خرد کردن مرغ و ماهی در غیاب مشتری و... مراتب را با شماره 4رقمی 1512 یا سامانه پیامکی 50001512 اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان