۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنۀ آمریکایی
کد خبر: ۱۲۴۳۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ۹ دی؛

نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنۀ آمریکایی

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ۹ دی آمده است: نهم دی ، مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنۀ آمریکایی است.

نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنۀ آمریکایی
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

"فتنه 88 یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع شدن نبود، و به یک حضور عظیم مردمی نیاز داشت، که چنین هم شد" مقام معظم رهبری

در ابتدای این بیانیه آمده است؛ « نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت در برابر فتنۀ آمریکایی »، به عنوان شعار اصلی و محوری بزرگداشت حماسه نهم دی امسال است.

خلق حماسه نهم دی 1388 وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن تبریک ایام نورانی ماه ربیع الاول و میلاد موفور السرور پیامبر(ص) و هفتۀ وحدت، از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر استان درخواست می کند؛ تا همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی، در ششمین سالگرد حماسه عظیم نهم دی، در مراسم وبرنامه های پیش بینی شده در سطح استان، ابعاد مختلف و تازه این حماسه را مورد بررسی، کنکاش و بازخوانی قرار داده و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های ادبی ـ هنری ـ فضاهای مجازی و سایبری، رسانه‌های جمعی، منابر و وعاظ به تعمیق بینش سیاسی و دینی و بصیرت‌افزایی عمومی جامعه، از نفوذ و فتنۀ جدید دشمنان ،جلوگیری کنیم.

در پایان این بیانیه آمده است: مراسم ویژه بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دی در قزوین؛ روز چهارشنبه 9 دی ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام خمینی غیاث آباد قزوین.

سخنران مراسم: آقای دکتر علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی
«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین »

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان