۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین افتتاح پایانه مسافربری سازمان حمل و نقل و مرکز کنترل ترافیک
کد خبر: ۱۲۲۷۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در محمدیه صورت گرفت؛

افتتاح پایانه مسافربری سازمان حمل و نقل و مرکز کنترل ترافیک

پایانه مسافربری سازمان حمل و نقل شهرداری محمدیه و سامانه کنترل ترافیک در راستای گسترش شهری محمدیه با حضور مسئولین استانی و شهری به بهره برداری رسید.

افتتاح پایانه مسافربری سازمان حمل و نقل و مرکز کنترل ترافیک

به گزارش صبح قزوین، در راستای تکمیل خدمات زیر ساختی و عمرانی شهر محمدیه و نواحی اطراف آن، پروژه هایی بالغ بر پنج میلیارد تومان مصادف با هفته دفاع مقدس یا حضور احمد عجم استاندار قزوین، غلامرضا حسن پور فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام موسوی موینی و طهماسبی امام جمعه های محمدیه و الوند، خلیلی معاونت عمرانی استان،  مشایخ بخشدار مخحمدیه، مسئولین نیرو انتظامی شهرستان البرز، حبیبی معاون عمرانی استانداری، رضائی مدیبرکل حوزه استانداری، ایرج زاهدپور شهردار محمدیه و اعضای شورای شهر محمدیه به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل: پایانه مسافربری سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری محمدیه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان و طی 18 ماه و سامانه کنترل ترافیک شهری با اعتبار یک میلیارد تومان و افتتاح ناوگان اتوبوسرانی خط ویژه مهرگان به قزوین بالغ بر 2 میلیارد تومان که شامل 5 دستگاه اتوبوس شهاب خودرو با موتور فرانسوی با مشارکت استانداری تهیه شده است که جهت سرویس دهی به شهروندان ناحیه شهری مهرگان بود.

IMG_3924

در ابتدای این مراسم بعد از افتتاح پروژه ها علی کاظمی ریاست شورای شهر محمدیه به سخنرانی پرداخت.

13 عدد دوربین مدار بسته  در ناحیه محمدیه و مهرگان نصب شده است

کاظمی با تبریک هفته دفاع مقدس و بزرگداشت جایگاه شهدا در تامین امنیت استان گفت: این پروژه های خدمت رسانی ویژه شهر محمدیه و مهرگان می باشد.
در این راستا 13 عدد دوربین مدار بسته که با فیبر نوری حدود یک میلیارد تومان هزینه داشت تهیه شد که 3 ماه زمان برد که تعدادی از آن ها برای شهر محمدیه و برخی هم ویژه مهرگان می باشد.

رئیس شورای شهر محمدیه ادامه داد: شهر محمدیه بعد از قزوین دومین شهر بزرگ استان است، از این رو بحث ترافیک آن مهم است و باید امنیت شهری آن هم توجه لازم شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این ساخنمان 12 هزار متر زمین دارد برای سازمان ترمینال که 2 میلیلرد هزینه داشته و طی 18 ماه ساخته شده است و برای خرید این 5 دستگاه اتوبوس، استانداری کمک های شایانی به ما کرده اند.

وی در ادامه افزود: مسکن مهر از پروژه های بزرگ نظام و دولت است که ما توجه لازم را برای حل مشکلات آن داریم.
البته دو اقدامی که هر چه سریع تر باید درآن صورت بگیرد یکی افتتاح آتش نشانی و دیگری کلانتری در آن است.

کاظمی تاکید کرد: برای راه اندازی آتش نشانمی در مهرگان به نردبان های بلند نیاز داریم که درخواست می کنم جناب استاندار مساعدت لازم را در این راستا مبذول فرمایند.
در مبحث تامین امنیت هم با همکاری فرمادهی نیروی انتظامی 2 هفته بعد کلانتری در آنجا افتتاح خواهد شد.

IMG_3930

محمدیه به علت قرار گرفتن در شاهراه ترانزیت تهران به امنیت بیشتری نیازمند است

در ادامه، ایرج زاهد پور شهردار محمدیه با آرزوی توسعه هرچه بیشتر کشور و برافراشته شدن پرچم ایران در جهان، اذعان داشت: شورا و شهرداری محمدیه در این چند سال گذشته توانسته اند با همدلی در راستای خدمت رسانی درباره شهروندان محمدیه اقدامات بزرگی را انجام دهند و پروژه های زیر ساختی و عمرانی ویژه محمدیه و نواحی اطراف داشته باشند.

وی ادامه داد: موقعیت استراتژیک محمدیه و قرار گرفتن در شاهراه ترانزیت تهران و قرار گرفتن در مسیر اتوبان بحث امنیت شهری محمدیه را بیشتر کرده بود.

شهردار محمدیه تاکید کرد: در این بین با جلساتی که با مسئولین شهری و بخشدار داشتیم توانستیم 13 دوربین در سطح شهر نصب کنیم تا خدمات بیشتری به شهروندان ارائه دهیم.

همچنین احمد عجم استاندار قزوین با بیان رشادت های 8 ساله رزمندگان دفاع مقدس، اظهار کرد: جوانان دفاع مقدس تلاش زیادی برای امنیت کشور کردند و هر جائی که ما در این کشور قدم می گذاریم شهدای زیادی در آنجا فدا شده اند.
قطعا باید قدر این ایثارگری ها را بدانیم و ما مدیون این عزیران هستیم.

چراغ راه مسئولین باید خدمت صادقانه به دور از سیاسی کاری باشد

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر محمدیه با این همدلی که دارند نمونه یک معروف در سطح شورا های استان هستند.
هدف مدیران ما باید این باشد که مردم از سایه خدمات شما زندگی راحتی داشته باشند، مخصوصا در جامعه اسلامی ما که دنبال معنویت و تکریم هستیم ارائه9 خدمات باعث آرامش شده و امنیت زیر ساخت همه این موارد می باشد.

عجم افزود: همه این مسائل از آثار و برکات خون شهدا است زیر ساخت امنیتی که در حال حاضر کشور دارد شهدا فراهم کردند.
در دورانی که بنده به عنوان استاندار مشغول فعالیت بودم تلاش شده کارمحوری و تلاش بی منت و بی وقفه در دستور کار قرار گرفته و چراغ راه مسئولین باشد.

این مقام مسئول اذعان داغشت: شهرستان البرز و محمدیه از نواحی هستند که در این مسیر حرکت کرده اند و نقش محمدیه در این میان برجسته تر بوده است.
مدیران این شهر با انسجام و نیت پاک توفیق خدمت پیدا کرده اند که نشان دهنده پیشرفت لازم در این مسیر است.

استاندار قزوین تصریح کرد: در رابطه با امکانات مهرگان و نبود نردبان برای آتش نشانی، این نردبان باید به کشور وارد شود و ما از طریق وزغارت کشور پیگیری کرده ایم و زیر ساخت های لازم برای این شهرک آماده شده است.
البته قبول داریم که ایراداتی به ساخت و ساز وارد است اما تا افراد در آن ساکن نشوند نمی توان این مشکلات را شناسائی کرد.

محمدیه می تواند به عنوان الگو در استان معرفی شود

IMG_3969

عجم خاطرنشان کرد: ما بزرگترین ساخت و ساز در مسکن مهر را در کشور نزدیک 55 هزار واحد در استان داریم.
دولت توجه خاصی به مسکن مهر داشته است و از نظر کیفی سازی استان برتر در کشور شناخته شده است.

وی ادامه داد: این خدمات نیاز اصلی مردم بوده است و از شهردار محمدیه می خواهم که در پیگیری مشکلات مسکن مهر مهرگان تلاش بیشتری داشته باشند ما هم حمایت می کنیم.
باید به سمتی پیش برویم که محمدیه به عنوان الگو در سطح استان معرفی شود.

استاندار قزوین در پایان تاکید کرد:از ابتدائی که در این مسئولیت قرار گرفتیم هد ف مان فقط کار بوده نه سیاسی کاری، مدیران هم دباید همیشه در این راستا قدم بردارند چون خدمت در جمهوری اسلامی ثوابی مضاعف دارد.

در پایان این مراسم، از استاندار، برخی از پیمانکاران این پروژه، ترابی مسئول سازمان حمل و نقل  و برخی از مسئولین شهرداری قزوین به دلیل زحماتی که در این پروژه کشیده بودند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان