۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دفاع مقدس کشورمان را بیمه کرد
کد خبر: ۱۲۲۲۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آوج:

دفاع مقدس کشورمان را بیمه کرد

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه مقطع دفاع مقدس کشورمان را بیمه کرد گفت: در جنگ اسلام را به جهان ثابت کردیم.

دفاع مقدس کشورمان را بیمه کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی در دیدار با مسئولین شهرستان آوج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه ذکر این ایام ذکر یوم الله است اظهار داشت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، مردم از سلطه استکبار و طاغوت بیرون آمدند و به اسلام رای آری دادند.
وی افزود:گفتن اینکه اسلام برای ما کافی است برای دشمنان خطرناک تر بود و اینکه احساس می کرد از سوی مسلمانان ضربه خورده است لذا با تمام کینعه وارد میدان شد که اسلام ولایتی را بکوبد و از صحنه بیرون کند.
هاشمی ایمان ، اعتقاد ، مقاومت و ایثار را سلاح برتری رزمندگانمان در مقابل دشمنان دانست و گفت:حضور آحاد مردم در صحنه با رمز وحدت و تبعیت از ولایت فقیه موجب شد تا این پیروزی شکل بگیرد در این راستا باید شاکر این توفیق الهی باشیم که نصیب کشورمان شد.
امام جمعه آوج با اشاره به اینکه در جنگ دفاع مقدس اسلام را به جهان ثابت کردیم خاطر نشان کرد: خیلی از نیروها در جنگ ساخته شدند و کشورمان را با ریختن خون هایشان بیمه کردند و همچنین تشکیل دو نیروی قدرتمند و مردمی به نام سپاه و ارتش موجب شد که قدرت نظامی کشورمان افزایش پیدا کند.
حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی تاکید کرد: دوران دفاع مقدس هوشمندترین و قویترین فرماندهان را تحویل جامعه داد که در راستای آن مدیرانی با تجربه و توانمند تربیت شدند؛ اگر ما بتوانیم راه مقاومت را به نحو احسن ادامه دهیم آیندگان خواهند گفت که چه مقاومتی را از خود به نمایش گذاشته اند.
وی پیرامون فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد:نرمش قهرمانانه باید از روی مقاومت ، با عزت و هوشمندی باشد در این زمینه یکی از اولویت ها شناسایی ماهیت دشمنان است.
هاشمی هدف دشمنان را نابودی و ضربه زدن به اسلام دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی با اعلام اینکه خواستار اجرای حقوق بشر است اقدام به کشتار و قتل عام انسان ها می کند و مسلمانان را مقصر این عهمل می داند زیرا می گوید کشور سوریه از سلاح شیمیایی در مقابل تروریست ها استفاده کرده است.
امام جمعه آوج با اعلام اینکه حضور نیروهای مسلح هوشیاری در صحنه را نشان می دهد گفت:در بحث فرهنگی باید بیشترین فعالیت را از خودمان نشان دهیم زیرا در جبهه جنگ نرم دشمنان پیش روی های خوبی داشته است و بر روی اعتقادات جوانان ما کار می کند.
حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی ادامه داد: تلاش دشمنان بر این است که جوانان ما به انحراف اعتقادی و فکری گرفتار شوند تا به صورت چراغ خاموش حرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی فقط برای علما و مسئولین فرهنکگی نیست افزود:همه احاد مردم وظیفه دارند تاساعاتی از زندگانی خود را وقف کار فرهنگی کنند زیرا این کار می تواند جوانان ما را بیمه کند در این راستا بسیج و سپاه با تشکیل حلقه های شجره طیبه صالحین قدم های خوبی برداشته است.
هاشمی اظهار داشت: کارنامه موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده تجربیات موفق ملت ایران است؛ این نهاد مردمی و انقلابی از عمق ایمان و اعتقاد وارد میدان شد و مدیرانی را وارد جامعه کرد که از بهترین ها بودند.
امام جمعه آوج انقلابی زیستن و ثابت قدم ماندن در راه انقلاب را از جلوه های زیبای سپاه پاسداران دانست و گفت:شهدان ما چشم به راه دوخته اند که ما راه آن ها را ادامه دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان