۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کتاب «دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی)» رونمایی شد
کد خبر: ۱۲۱۵۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور وزیر دفاع و فرماندهان عالیرتبه نظامی

کتاب «دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی)» رونمایی شد

کتاب «دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی)» صبح امروز (سه شنبه) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرماندهان عالی رتبه نظامی و جمعی از روسا و استاداندانشگاه های کشور و نیروهای مسلح در سالن اجتماعات امام حسن مجتبی(ع) صنایع الکترونیک ایران رونمایی شد.

کتاب «دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی)» رونمایی شد
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، این کتاب در جهت تولید علم و جنبش نرم افزاری و گفتمان سازی مبتنی بر اندیشه تابناک دفاعی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حوزه دفاع هوشمند، پس از سال ها تحقیق و پژوهش و برگزاری دو همایش تبیین اندیشه های دفاعی معظم اله و با همکاری جمعی از اندیشمندان، محققین و استادان برجسته دانشگاه های کشور تدوین شده است.
کتاب «دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی)» در 300 صفحه، دو بخش و 7 گفتار تدوین شده است که در بخش اول این کتاب نفیس به قدرت هوشمند، جنگ هوشمند و دفاع هوشمند اشاره شده است.
در بخش دوم این کتاب نیز نویسنده به ابعاد دفاع هوشمند در اندیشه مقام معظم رهبری، اهداف دفاع هوشمند در اندیشه معظم له و راهبردهای هوشمند در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پرداخته است.
این کتاب به قلم رحمان لطفی مرزناکی رییس دبیرخانه «تبیین اندیشه امام خامنه ای (مدظله العالی) » دانشگاه صنعتی امیرکبیر به رشته تحریر درآمده است.

انتهی پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان