۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بررسی مشکل مالی هیئت کشتی قزوین/ این هیئت باید اجاره خود به اداره ورزش را پرداخت کند
کد خبر: ۱۱۵۰۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره ورزش‌ قزوین مطرح کرد

بررسی مشکل مالی هیئت کشتی قزوین/ این هیئت باید اجاره خود به اداره ورزش را پرداخت کند

علوی گفت: اجاره پرداخت نشده هیئت کشتی را نیز نادیده نگرفته‌ایم، طبق قرارداد اولیه این هیئت با اداره ورزش اجاره ماهیانه ۸میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باید پرداخت شود.

بررسی مشکل مالی هیئت کشتی قزوین/ این هیئت باید اجاره خود به اداره ورزش را پرداخت کند
به گزارش خبرنگار ورزشی  صبح قزوین ، استخر شهدای غواص واقع در پونک به هیئت کشتی واگذار شد که این استخر به منظور درآمدزایی برای این رشته، به هیئت شنا به مبلغ ماهیانه 20 میلیون تومان اجاره داده شد اما این هیئت نتوانست به تعهدات خود عمل کند به همین منظور هیئت کشتی مبلغ 145 میلیون تومان از این هیئت طلبکار است.
هیئت کشتی نیز موظف بود ماهیانه مبلغ 8 میلیون و 500 هزار تومان بابت هزینه اجاره به اداره ورزش‌وجوانان پرداخت می‌کرد که به دلیل نداشتن بودجه مالی نتواست این مبلغ را پرداخت کند.
اجاره این استخر تنها منبع درآمد هیئت کشتی بود که با پرداخت نشدن آن از طرف هیئت شنا، هیئت کشتی بلاتکلیف مانده است.
این مشکل را با آقای علوی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره ورزش‌وجوانان استان قزوین در میان گذاشتیم که گفتگوی صبح قزوین با این مسئول به تشریح در زیر آمده است.
سید محمدتقی علوی، در مصاحبه با خبرنگار ورزشی صبح قزوین در مورد مشکل مالی هیئت کشتی استان اظهار کرد: در برخی موارد می‌توان از انعطاف قانون استفاده کرد تا امورات حل و فصل شوند اما به هیچ عنوان نمی‌توان آن را شکست.
وی ادامه داد: هیئت کشتی و شنا تفاهم‌نامه‌ای بین خود امضا کردند بنابراین اگر هیئت کشتی مطالباتی از هیئت شنا دارد باید با ارائه مسندات لازم به اداره ورزش‌وجوانان مشکل خود را پیگیری کند.
علوی در خصوص اجاره دادن استخر شهدای غواص در پونک به هیئت شنا توضیح داد: ماهیت هیئت کشتی استخرداری نیست بلکه تنها ماهیت آن کشتی است به همین منظور خانه کشتی به این هیئت واگذار شد.
وی تشریح کرد: هیئت کشتی برای درآمدزایی خود استخر خود را به هیئت شنا ماهیانه 20 میلیون تومان اجاره داد اما این هیئت به تعهدات خود عمل نکرد بنابراین این هیئت باید مبالغ تضمینی که در قرارداد عنوان شده و عدم ارائه آن را به اداره ورزش تحویل دهد که اگر این امر ثابت شود قرارداد فسخ خواهد شد.
این مسئول به اجاره عقب‌افتاده هیئت کشتی اشاره کرد و گفت: اجاره پرداخت نشده هیئت کشتی را نیز نادیده نگرفته‌ایم، طبق قرارداد اولیه این هیئت با اداره ورزش اجاره ماهیانه 8میلیون و 500 هزار تومان باید پرداخت شود.
وی بیان کرد: اگر هیئت کشتی مطالباتی از هیئت شنا دارد مبنا بر این نیست که این هیئت حق‌الاجاره خود را پرداخت نکند، این امر مربوط به خزانه است و ربطی به حساب و کتاب طرفین ندارد.
علوی در پایان یادآور شد: هیئت کشتی باید مستندات خود را به اداره ورزش ارائه کند تا با بررسی‌های مختلف، درصدد رفع مشکل این هیئت برآییم.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان