۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اسفروین شهید طیبی را به گرمی در آغوش گرفت/ روایت سربازی که از انقلاب به خمینی پیوست
کد خبر: ۱۱۴۹۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گزارشی از دلدادگی مردم به فرزندان شهیدشان

اسفروین شهید طیبی را به گرمی در آغوش گرفت/ روایت سربازی که از انقلاب به خمینی پیوست

شهید مهدی طیبی که در مسیر حق و نگهداری از حریم امن و پرشکوه و خاک مقدس ایران اسلامی در دفاع مقدس جرعه شهادت را سرکشید و آسمان پذیرای معنویت این سرباز انقلاب اسلامی شد.

اسفروین شهید طیبی را به گرمی در آغوش گرفت/ روایت سربازی که از انقلاب به خمینی پیوست
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، پاسداری از میهن اسلامی با گذشت از جان عجین شده است و سربازانی که با وفاداری به انقلاب اسلامی در گوشه به گوشه و جای جای مرزهای شرف و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مقام فیض شهادت نائل می شوند در نزد بارگاه الهی صاحب اجر و پاداش معنوی عظیم می شوند.
شهید مهدی طیبی که در مسیر حق و نگهداری از حریم امن و پرشکوه و خاک مقدس ایران اسلامی در دفاع مقدس جرعه شهادت را سرکشید و آسمان پذیرای معنویت این سرباز انقلاب اسلامی شد و باز آزاده ای از قفس تن رهایی یافت و شوق دیدار محبوب تمام وصف وی را کربلایی کرد بعد از 32سال انتظار به زادگاهش برگشت.

یافتن رمز و راز شهادت با ایثارگری و بیان بسیاری از واقعیت های معنوی همراه است و کسانی که امروزه مشتاقانه باب شهادت را برای خویش گشوده و آسمانی می شوند یاد خداوند را در دل های انسان های خاکی زنده می کنند.
گنجینه عظیم و ماندگار خدایی شدن به نیاز یک فرد پاسخ می دهد و کسانی راه و مشق شهادت و قرب به ذات احدیت یکتا را پیدا می کنند که یکپارچه زندگی مهدوی داشته و از امام برحق پیروی کنند.
قلم هایی که امروزه از شهادت نگارش می کنند باید در درک حقیقی از قافله شهادت بکوشند چنانچه جایگاه شهدا و جانبازان در نزد زمینیان و اهالی آسمان مقدس و پرفیض است که در همین راستا باید تا ضمن گرامیداشت مقام شهادت از زندگی بعد از مرگ آگاه شویم.
در روایات و آیات قرآن کریم از شهادت به عناوین مختلف قرب به خداوند متعال یاد شده است و امروز هنر مردان خدا در جان دادن و ایثارگری با غیرت نهفته است.


تجربه حماسه های دفاع مقدس و کربلای 4تا به امروز و پاسداری از مرزهای اعتقادات و جلوگیری از نفود به میهن اسلام و دفاع از حرمین معصومین(ع) صاحب ارزش و احترام است.
بی تردید حقی که از سوی قافله شهدا بر گردن میراث داران امروز یعنی مردمان سخت کوش ایران اسلامی گذاشته شده است بسیار بسیار فراتر از آن تصور راه یافته در اذهان بسیاری از مردم است.
آنچنان که انقلاب اسلامی این بزرگ دلاوران را در خود پرورش داده است باید افتخار کرد و به خود بالید تا بدانیم عظمت و شکوه مردم ایران هیچ گاه تا پایان تمام شدنی نیست و بی تردید این اوج رفعت و آزاد مردانگی ملت یکرنگ و یکدل ایران اسلام تا ابد باقی مانده و دشمنان طمعکار در دست یابی به مقاصد پلید و ناپاک خویش ناکام و مأیوس می شوند.
باشد تا یاوران امروز انقلاب با حضور در سنگر شهدا از قافله شهادت فیضی را جست و جو کرده و از میان دنیا برای گرامیداشت معرفت و شهادت تلاش کنند.
جوانانی که امروز در قاب چند تکه استخوان و گاهی پلاک وارد شهرها شده و پس از مشایعت و در جوار یکدیگر در میان گلزارها روح مطهرشان به آسمان می رود همانانی اند که روزگاری با چکمه های گلی در میان کارزار جنگ با تحمل رنج و مشقت از امام نبریدند؛ پر پرواز را گشوده و آسمانی شدند.


شهراسفرورین طی این روزها که پذیرای میهمان ویژه بود خوب استقبال کرد که با برنامه ریزی بچه بسیجی ها مراسم این شهید بزرگوار با شکوه هر چه تمام تر با حضور بی سابقه مردم این شهر برگزار شد.
پیام حضور گسترده مردم اسفرورین و روستاهای اطراف در مراسم تشیع شهید این بود که شهید مهدی طیبی این را بدان راهت همچنان ادامه دارد و راه شهید هیچ وقت خالی نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان