۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین مجالس یادبود پدر شهیدان نوری‌فرد برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۴۸۶۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۱۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

چهارشنبه ۱۳ آبان

مجالس یادبود پدر شهیدان نوری‌فرد برگزار می‌شود

مجالس یادبود مرحوم محمدتقی نوری‌فرد، پدر شهیدان محمود و احمد نوری‌فرد در قزوین برگزار می‌شود.

مجالس یادبود پدر شهیدان نوری‌فرد برگزار می‌شود
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، مرحوم محمدتقی نوری‌فرد، پدر شهیدان محمود و احمد نوری‌فرد دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر گرانقدر شهید، چهارشنبه 13 آبان، ساعت 14:30، از امامزاده اسماعیل(ع) واقع در ابتدای خیابان شهدا (سپه) به سمت گلزار شهدا تشییع و در مزار والدین شاهد به خاک سپرده می‌شود.
مراسم شام غریبان این پدر شهید گرانقدر نیز چهارشنبه 13 آبان سال‌جاری، از ساعت 18 تا 19:30 در حسینیه امامزاده اسماعیل(ع) واقع در ابتدای خیابان شهید انصاری و همچنین مراسم صباح مزار این مرحوم، پنجشنبه، 14 آبان ماه از ساعت 8 تا 9:30 صبح در همین مکان برگزار می‌شود.
گفتنی است: شهید محمود نوری‌فرد، یکم خرداد ۱۳۴۲، در شهر قزوین به دنیا آمد، تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت.
این شهید گرانقدر هفتم اسفند ۱۳۶۲، در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۵ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید احمد نوری‌فرد، نیز پانزدهم فروردین ۱۳۴۴، در شهر قزوین به دنیا آمد، تا سوم متوسطه درس خواند و به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.
این شهید گرانقدر نیز در سالروز شهادت برادر شهیدش، در هفتم اسفند ۱۳۶۵، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به چشم و پا، شهید شد، مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.


انتهای پیام/7008

منبع: ایثار

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان