۱۱/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۳۰ یکشنبه

صبح قزوین بیش از دو هزار کلاس درس در قزوین هوشمند شده است
کد خبر: ۱۱۴۶۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

بیش از دو هزار کلاس درس در قزوین هوشمند شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از هوشمند سازی شدن دو هزار و ۴۴۲ کلاس درس در استان قزوین خبر داد.

بیش از دو هزار کلاس درس در قزوین هوشمند شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: بهره گیری از تجهیزات رایانه‌ای در کلاس‌های درس و رعايت عدالت آموزشی امری مهم است از این رو بهره‌مندی هوشمندانه دانش‌آموزان از فناوری روز كه زمينه ساز داشتن ايرانی آباد با ويژگیهاي چشم انداز افق 1404 از برنامه‌هاي مهم اين اداره كل مي‌باشد.
وی افزود: مدرسه هوشمند به عنوان يکي از مهم‌ترين مولفه‌های نظام جمهوری اسلامي ايران، يک سازمان آموزشی و پرورشي پويا و يادگيرنده است که در جهت فرآيند يادگيري و بهبود مديريت به صورت نظام يافته بازسازي شده است تا دانش‌آموزان سطوح مختلف را براي زندگی در عصر اطلاعات و ارتباطات آماده نمايد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مدرسه هوشمند به عنوان يک سازمان يادگيرنده، در طول زمان تکامل يافته و به طور مستمر، کارکنان حرفه‌ای خود، منابع آموزشي و توانايي‌هاي اجرايي‌اش را توسعه مي‌دهد.
قاسمی بیان کرد: در مدارس هوشمند روند اجرای کليه فرآيندها اعم از مديريت، نظارت، کنترل، ياددهي–یادگيري، منابع آموزشي و کمک آموزشي، ارزشيابي، اسناد و امور دفتري، ارتباطات و مباني توسعه آنها در جهت بهبود نظام آموزشي و تربيتي و پژوهش محور طراحي شده است.
وی در ادامه از هوشمند سازی شدن 2442 کلاس درس در استان قزوین خبر داد و گفت: در سال جاری با خرید تجهیزاتی از قبیل رایانه رومیزی ، رایانه قابل حمل، دیتاپروژکتور و پرده نمایش، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید تعداد 195 کلاس درس به کلاس‌های هوشمند استان اضافه شد.
انتهای پیام/7003





دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان