۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین ۱۳ آ بان عالی ترین نماد استکبار ستیزی است
کد خبر: ۱۱۴۵۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرماندار تاکستان:

۱۳ آ بان عالی ترین نماد استکبار ستیزی است

فرماندار تاکستان گفت: ۱۳ آبان عالی ترین نماد استکبار ستیزی در نظام جمهوری اسلامی است و امسال باشکوه تر از گذشته در شهرستان برگزار خواهد شد.

۱۳ آ بان عالی ترین نماد استکبار ستیزی است
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  ایرج حیدری فرماندار تاکستان در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله 13 آبان ضمن عرض تسلیت سوگواری اباعبدالله الحسین، 13 آبان را عالیترین نماد استکبار ستیزی در نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید به گونه ای 13 آبان را گرامی بداریم که شایسته این انقلاب دوم باشد.
وی به دستگاه های ذیربط تاکید کرد: پاسداشت شایسته این روز بزرگ جز با ایجاد بستر و زمینه لازم جهت مشارکت هر چه باشکوهتر آحاد مردم در راهپیمایی 13 آبان میسر نخواهد بود.

فرماندار تاکستان در ادامه افزود: دستگاه های مرتبط با برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان باید اهتمام بیشتری جهت باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی امسال نسبت به سال پیش داشته باشند و وظیفه ما نیز حمایت بیش از پیش جهت حمایت از بسیج و آموزش پرورش در برگزاری این راهپیمایی است.

حیدری با تاکید بر اینکه دانش آموزان و دانشجویان در 13 آبان 58 با تبعیت از فرامین بنیانگذار نظام اسلامی کاری عظیم و تاثیرگذار صورت دادند، افزود: دانش آموزان و دانشجویان امروز نیز با تبعیت از فرامین رهبر عظیم الشان نظام اسلامی در مقابل توطئه های شوم استکبار و توطئه براندازی نرم ایستادگی خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان