۰۲/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۱ جمعه

صبح قزوین طارمی از لیست برانکو خارج شد
کد خبر: ۱۱۴۵۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پس از آخرین تمرین سرخپوشان

طارمی از لیست برانکو خارج شد

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از آخرین تمرین سرخپوشان پیش از دیدار برابر ملوان انزلی، اسامی ۱۹ بازیکن را برای حضور در اردو اعلام کرد و نام مهدی طارمی از این لیست خارج شد.

طارمی از لیست برانکو خارج شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، سرخپوشان یکشنبه آخرین تمرین پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) را در ورزشگاه درفشی فر برگزار کردند و کادر فنی، اسامی 19 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از بازی به شرح زیر اعلام کرد:
سوشا مکانی، ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، وحید حیدریه، محمد انصاری، رامین رضائیان، رضا خالقی فر، محسن مسلمان، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، سید علی فاطمی، مهرداد کفشگری، محمد رحمتی، میلاد کمندانی و جری بنسون.
گفتنی است؛ تیم پرسپولیس پس از تمرین یکشنبه، راهی هتل المپیک شد و دوشنبه پیش از بازی، نام یک بازیکن از این فهرست خارج خواهد شد.
از نکات قابل توجه این لیست خروج نام مهدی طارمی مهاجم ملی پوش و گلزن پرسپولیسی ها از لیست بازیکنان دیدار فردا مقابل ملوان است. مهدی طارمی در صورت دریافت کارت زرد در دیدار فردا مقابل ملوان، بازی با استقلال را از دست می داد.
تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندرانزلی فردا در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان