۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اقتصاد نزدیک به بحران است، بسته جدید روحانی مطلوب نیست
کد خبر: ۱۱۴۴۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عسگراولادی:

اقتصاد نزدیک به بحران است، بسته جدید روحانی مطلوب نیست

این فعال اقتصادی گفت: دولت برای اینکه تورم را یک رقمی کند به مسئله رکود توجهی نکرد. وقتی کاری انجام نشود، معلوم است که تورمی هم وجود ندارد و این تورم صفر شدن که واقعی نیست، بلکه مردم را در منگنه گذاشتن است

 اقتصاد نزدیک به بحران است، بسته جدید روحانی مطلوب نیست
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، اسداله عسگراولادی، فعال اقتصادی با اشاره به رکود گسترده در اقتصاد گفت: اوضاع اقتصادی تقریبا نزدیک به بحران است، ولی با مذاکراتی که انجام شده است و توافقاتی که صورت بگیرد، به ویژه در بانک و نفت بحران لمس نخواهد شد.
وی تاکید کرد: به اعتقاد بنده این بسته اقتصادی، بسته کارساز و مطلوب نیست، زیرا به دلیل تعارفاتی که وجود دارد، اجرای آن ساده نیست.
وی تصریح کرد: اوضاع اقتصادی تقریبا نزدیک به بحران است، ولی با مذاکراتی که انجام شده است و توافقاتی که صورت بگیرد، بحران را لمس نخواهیم کرد به ویژه در قسمت بانک و نفت.
وی با اشاره به رکود موجود گفت: ما آمدیم تورم را مهار کنیم ولی به رکود توجهی نکردیم و متوجه نبودیم که این رکود می تواند بحران زا باشد. باید به گونه عمل می کردیم که اگر تورم را تحمل می کردیم، بهتر از این بود که وارد یک رکود متداوم شویم.
عسگراولادی ادامه داد: دولت برای اینکه تورم را یک رقمی کند به مسئله رکود توجهی نکرد. وقتی کاری انجام نشود، معلوم است که تورمی هم وجود ندارد و این تورم صفر شدن که واقعی نیست، بلکه مردم را در منگنه گذاشتن است.

انتهای پیام/7008

منبع: نسیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان