۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین متناسب با تهدیدات سلاح تولید کرده ایم
کد خبر: ۱۱۴۳۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

متناسب با تهدیدات سلاح تولید کرده ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: متناسب با تهدیدات، برای رویارویی با آنها، سلاح تولید کرده ایم.

متناسب با تهدیدات سلاح تولید کرده ایم
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از یگان های حاضر در رزمایش «محرم» که در منطقه عمومی غرب و شمالغرب کشور برگزار خواهد شد، در جمع خبرنگاران افزود: این رزمایش متناسب با تهدیدات طراحی شده و اجرا می شود.
وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری رزمایش ها، حفظ و ارتقا توان نیروها است.
امیر پوردستان افزود: با توجه به تهدیدات در فضای نیابتی، وظیفه ما این است که متناسب با تهدیدات خود را آماده کنیم و توان نیروها را افزایش دهیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: به مردم این اطمینان را می دهیم که آسوده خاطر باشند زیرا هیچ تهدیدی متوجه آنها نمی شود.
امیر پوردستان در رابطه با پیام رزمایش «محرم» گفت: به کسانی که خیال خام تهدید را در سر دارند می گوییم که پاسخ سربازان جمهوری اسلامی ایران سخت، کوبنده و خشن خواهد بود.
وی با بیان اینکه اکنون با تهدید گروهک های تروریستی تکفیری تحت حمایت آمریکا مواجه هستیم، افزود: نیروی زمینی یگان های واکنش سریع را تشکیل داده که قابلیت انجام عملیات در هر شرایطی را دارند و از قدرت بالایی بهره می برند.
امیرپوردستان گفت: این یگان ها از حمایت پدافند هوایی و نیروی هوایی نیز بهره می برند.
وی افزود: با همکاری های صنعت دفاعی، برای مقابله با تهدیدات، سلاح هایی را تولید کرده ایم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یگان های حاضر برای اجرای رزمایش محرم در آمادگی کامل به سر می برند.
رزمایش «محرم» دوشنبه و سه شنبه هفته جاری با حضور نیروی زمینی و هوایی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در منطقه عمومی غرب و شمالغرب کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان