۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برپایی باشکوه عزاداری امام حسین چراغ اهل بیت را روشن نگه می‌دارد
کد خبر: ۱۱۴۳۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاد حوزه علمیه قم:

برپایی باشکوه عزاداری امام حسین چراغ اهل بیت را روشن نگه می‌دارد

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برپایی مراسم سوگواری در ماه محرم گفت: مراسم و مجالس عزاداری امام حسین(ع) را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کرده و چراغ اهل بیت(ع) را روشن نگه دارید.

برپایی باشکوه عزاداری امام حسین چراغ اهل بیت را روشن نگه می‌دارد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، حجت الاسلام سید علی مهدوی نیا، استاد حوزه علمیه قم در مراسم عزاداری امام حسین(ع) که در صحن امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس آیات کتاب قرآن، وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) بهترین الگو برای رسیدن به خداوند متعال است.
وی افزود: اگر تاریخ زندگی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را ورق بزنیم درس‌‌های زیادی را از آنها خواهیم آموخت.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ضرورت الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار(ع) خاطرنشان کرد: جوانان باید با اجتناب از تقلید دنیای شرق و غرب، از زندگی پیامبر بزرگ اسلام و ائمه اطهار(ع) الگوبرداری کرده و سبک زندگی خویش را از آنها بیاموزند.
وی در ادامه تصریح کرد: همه زوایای تاریخ زندگی پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت درس زندگی است و باید در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خود، سبک زندگی آن بزرگواران را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
مهدوی نیا با اشاره به روایات مختلف از زندگی معصومین(ع) عنوان کرد: ما اگر سبک زندگی خود را از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) برداشت کنیم بهترین زندگی در عالم هستی را خواهیم داشت و همه عالم در مقابل مملکت پیرو مکتب اهل بیت(ع) سر تعظیم فرود خواهد آورد چنانکه با یک سخنرانی رهبر معظم انقلاب دشمن با سرعت از مواضع خود عقب نشینی کرد.
وی در ادامه گفت: امیدواریم با نابودی داعش و وهابیون خبیث راه زیارت حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) با امنیت کامل مفتوح شود.
استاد حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به برپایی مراسم سوگواری در ماه محرم تاکید کرد: مراسم و مجالس عزاداری امام حسین(ع) را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کرده و چراغ اهل بیت(ع) را روشن نگه دارید.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان