۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین جشنواره کودک و محیط زیست در شهر محمدیه قزوین
کد خبر: ۱۱۴۲۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۲۲ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت فرا رسیدن هفته کودک

جشنواره کودک و محیط زیست در شهر محمدیه قزوین

به مناسبت فرا رسیدن هفته کودک و محیط زیست جشنواره ای تحت عنوان کودک و محیط زیست در پارک دانش شهر محمدیه برگزار شد.

جشنواره کودک و محیط زیست در شهر محمدیه قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، در این جشنواره سیاوش غیاثوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهر البرز ، بهزاد پور شهردار محمدیه ، مسئولین ، مدیران ، تشکل های زیست محیطی و جمع کثیری از مردم شهر محمدیه حضور داشتند و با هدف آشنا سازی هر چه بیشتر کودکان با مسایل و مباحث محیط زیستی برگزار شد، با اجرای سرود توسط کودکان، نمایش عروسکی، و مسابقه ضمن آموزش و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست لحضه هایی شاد و به یاد ماندنی برای کودکان فراهم گردید.
همچنین در ابتدای برنامه پارک تمدن شهر محمدیه و مسیر بین این پارک و پارک دانش توسط تشکل محیط زیستی رفتگران طبیعت، الموت یار و همکاران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از زباله و فیلتر سیگار پاکسازی شد.
سیاوش غیاثوند رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در این جشنواره ضمن تبریک روز جهانی کودک، کودکان را صاحبان آینده زمین دانست و گفت: قطعا با فرهنگ سازی و ارایه آموزش های لازم در بین کودکان آنها بهتر از ما در حفاظت از محیط زیست خواهند کوشید و محیط زیستی سالم تر و پاکتر را به آیندگانشان خواهند سپرد.
غیاثوند از شهرداری محمدیه نیز به خاطر فعالیت های محیط زیستی و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی در این حوزه تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد همه شهروندان با پاک نگه داشتن خاک، آب و هوا شادابی، نشاط و سلامتی را به فرزندان و کودکانشان هدیه دهند.
بهزادپور شهردار محمدیه با بیان اینکه شهرداری محمدیه نسبت به بسیاری از شهرداری های استان در زمینه حفظ محیط زیست شهری پیشرو است، اظهار کرد: این شهرداری در راستای حفظ محیط زیست اقدام به اجرای طرح تفکیک از مبدا پسماندها و ارایه آموزش های لازم در رابطه با این موضوع نموده است که از همه مرم تقاضا می شود ما را در اجرای کامل این طرح یاری نمایند.
گفتنی است جشنواره کودک و محیط زیست با همکاری شهرداری محمدیه، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز، جمعی تشکل های محیط زیستی، کانون پرورش فکری کودکان و مهدهای کودک شهر محمدیه برگزار شد و در پایان برنامه از فعالان محیط زیست شهر محمدیه با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/7008

منبع: محیط زیست قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان