۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت روز جهانی کودک/حمايت از گروه‌های تئاتر بومی از سياست‌های فرهنگی و هنری شهرداری قزوين است
کد خبر: ۱۱۴۰۷۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۱۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت روز جهانی کودک/حمايت از گروه‌های تئاتر بومی از سياست‌های فرهنگی و هنری شهرداری قزوين است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت روز جهانی کودک خبر داد.

 برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت روز جهانی کودک/حمايت از گروه‌های تئاتر بومی از سياست‌های فرهنگی و هنری شهرداری قزوين است
سعید وزیری نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های این سازمان به مناسبت روز جهانی کودک اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با همکاری هنرمندان بومی قزوینی از جمله برنامه‌هایی است که در نگارخانه سازمان برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه محصولات هنری نظیر عروسک‌های بافتنی، کنفی، خمیری، پولیشی، نمدی، عروسک‌های پارچه ای، نقاشی سرامیکی، نقاشی روی شیشه، سفال و صنایع چرمی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وزیری‌نژاد با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه صنایع دستی به منظور ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان کودکان شهر قزوین و حمایت از تولیدات داخلی در دستور کار سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین قرار گرفت که امیدواریم مورد استقبال کودکان قزوینی قرار گیرد.
وی در ادامه عنوان کرد: نمایشگاه صنایع دستی از 14 لغایت 21 مهرماه در نگارخانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برپا می‌باشد.
مديرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوين در ادامه از اجرای نمايش شاد و موزيکال با عنوان "قصه هاي حميد و مجيد" در قزوين خبر داد و گفت: این نمايش شاد و موزيکال کاری از گروه هنری هفت سنگ از استان قزوين همزمان با روز جهانی کودک در قزوين به اجرا در می‌آيد.
وی افزود: اين نمايش از 14 تا 21 مهرماه با هدف ايجاد فضايی شاد و مفرح برای کودکان همراه با آموزش مفاهيم شهروندی و نکاتی تربيتی و اخلاقی همه روزه ميزبان عموم علاقمندان است.
وزيری نژاد خاطرنشان کرد: حمايت از گروه‌های تئاتر بومی يکی از سياست‌های فرهنگی و هنری شهرداری قزوين است لذا در بيشتر برنامه‌های فرهنگی شهرداری سعی بر اين است تا از گروه‌های بومی استان قزوين استفاده شود.
اين مسئول بیان کرد: "قصه‌های حميد و مجيد" به کارگردانی مسعود فرجی پور ساخته شده که حاوی مضامين فرهنگ شهروندی و حقوق و وظايف شهروندان است، ساخت و اجرای موسيقی اين نمايش موزيکال نيز بر عهده عرفان گلی می‌باشد.
گفتنی است، نمايش "قصه هاي حميد و مجيد" با همکاری اداره کودک و نوجوان سازمان فرهنگي ورزشی شهرداری و گروه هنری هفت سنگ اجرا می‌شود.
علاقه‌مندان برای ديدن اين نمايش می‌توانند از 14 مهرماه به نشانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوين واقع در خيابان نوروزيان، جنب بوستان هشت بهشت مراجعه يا جهت رزور بليت با شماره تلفن 09351586284 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان