۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کتابی که رامبد جوان از یک شهید زرتشتی در «خندوانه» معرفی کرد
کد خبر: ۱۱۱۲۹۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

کتابی که رامبد جوان از یک شهید زرتشتی در «خندوانه» معرفی کرد

داستان «جای پای فرهاد» از کوچه پس‌کوچه‌های کرمان پا می‌گیرد و خواننده را دنبال دخترکی می‌کشد که آرام و قرار ندارد اما سرنوشت دخترک چنین رقم خورده که بعدها مادر شهیدی باشد به نام «فرهاد خادم»

کتابی که رامبد جوان از یک شهید زرتشتی در «خندوانه» معرفی کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری صبح قزوین ، «جای پای فرهاد» کتاب نخست مجموعه «مادران» است که زندگی شهید زرتشتی فرهاد خادم را از نگاه  مادرش روایت می‌کند. این اثر در سال 1389 به قلم فرهاد خضری نوشته شد.این کتاب از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ دوم رسیده است.

داستان «جای پای فرهاد» از کوچه پس‌کوچه‌های کرمان پا می‌گیرد و خواننده را دنبال دخترکی می‌کشد که آرام و قرار ندارد اما سرنوشت دخترک چنین رقم خورده که بعدها مادر شهیدی باشد به نام «فرهاد خادم»؛ همان که روز نخست اسفندماه 1360 در خط مقدم جبهه، در تنگ چزابه، به شهادت رسید.

فرهاد خضری در این کتاب روایتش را با یک جست‌وجو آغاز می‌کند؛ جست‌وجوی «فوران عشق به هستی»، در قلب یک مادر ایرانی. اما چرا او دست به چنین جست‌وجویی زده است؟ خودش پاسخ می‌دهد: «چون مادران ایران زمین حرف‌ها برای گفتن دارند... و غزل‌ها برای سرودن.» این آغاز ماجرای دور و درازی است که «تاج گوهر خداداد کوچکی» راوی و فرهاد خضری راوی مکمل در صفحات کتاب به نقل آن می پردازند و شهید فرهاد خادم را به عنوان یکی دیگر از شهدای این سرزمین به مخاطب معرفی می کنند.

جهت تهیه کتاب به فروشگاه انتشارات روایت فتح واقع در میدان فردوسی. خ سپهبد قرنی. نبش خیابان فلاح پور و همه کتابفروشی های معتبر سراسر کشور مراجعه فرمایید.
شماره فروشگاه:88897814

معرفی کتاب "جای پای فرهاد" در برنامه خندوانه با حضور مادر این شهید بزرگوار در کنار خانواده های شهدای زردشتی، مسیحی، عاشوری، شیعه و سنی انجام شد.

انتهای پیام/

R33416/P1013130

منبع: تسنیم- فرهنگی

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان