۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تامین روشنایی پل شهید رجایی بر عهده شهرداری نیست
کد خبر: ۱۰۹۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین:

تامین روشنایی پل شهید رجایی بر عهده شهرداری نیست

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین درباره عدم روشنایی پل شهید رجای گفت: این پروژه تکمیل شده و تامین روشنایی آن بر عهده شهرداری نیست.

تامین روشنایی پل شهید رجایی بر عهده شهرداری نیست
مسعود حق لطفی در پاسخ به خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، درباره مشکل روشنایی پل شهید رجایی، ابراز کرد: پس از تکمیل نسبی این پروژه، معاونت فنی جهت تسریع در تکمیل پل، امکانات روشنایی را تهیه کرد.
وی افزود: ما پیش از پایان پروژه به اداره برق اعلام کردیم که برای تامین روشنایی این بخش اقدام کنند اما به دلیل تاخیر مسئولین اداره برق، کابل‌های تهیه شده توسط شهرداری، مورد سرقت قرار گرفت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین تاکید کرد: تامین روشنایی شهر در حیطه وظایف اداره برق است و نباید هزینه‌های مالی روشنایی بر دوش شهرداری بیفتد.
وی با بیان اینکه پرونده پروژه پل شهیدرجایی مدت‌هاست که از طرف شهرداری بسته شده است، عنوان کرد: اداره برق به دلیل کمبود بودجه هنوز نتوانسته روشنایی این بخش را تامین کند و سعی دارد این وظیفه را بر عهده شهرداری قرار دهد در حالی که به صورت قانونی، تامین روشنایی در معابر شهری جزو وظایف اداره برق است.
حق لطفی یادآور شد: در پل شهیدرجایی برای تسریع امور، شهرداری تصمیم گرفت امکانات روشنایی از قبیل فنداسیون تیربرق‌ها، پایه‌سازی و کابل‌ها را تامین کند در حالی که این قبیل خدمات مرتبط با حوزه کاری شهرداری نیست.
وی در پایان گفت: همچنان در حال رایزنی با اداره برق هستیم و امیدواریم که به زودی این مشکل در پل شهیدرجایی حل شود.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان