۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بی‌کفایتی آل‌سعود در مکه و منا قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد
کد خبر: ۱۰۸۴۱۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بی‌کفایتی آل‌سعود در مکه و منا قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد

نماینده بابل در مجلس گغت: بی‌کفایتی آل‌سعود در مکه و منا قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد، مردم و نمایندگان مجلس از وزارتخانه‌های خارجه و ارشاد انتظار دارند تا ابعاد سیاسی و حقوقی فاجعه منا را بررسی کنند.

بی‌کفایتی آل‌سعود در مکه و منا قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری صبح قزوین ، حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان در تذکری شفاهی اظهار داشت: بی‌کفایتی آل‌سعود در مکه و منا قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد، از این جهت مردم و نمایندگان مجلس از وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار دارند تا در چارچوب قوانین بین‌المللی ابعاد سیاسی و حقوقی در راستای احقاق حقوق حجاج ایرانی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی همچنین با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، از وزیر آموزش و پرورش خواست تا به معیشت معلمان توجه بیشتری داشته باشد.

نیازآذری در تذکر دیگری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به وضعیت نابسامان تولید در کشور و تعطیلی اکثر واحدهای تولیدی، متأسفانه فراهم نساختن زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی بابل نگرانی تولیدکننده‌ها را در برداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم کارایی مدیران ذی‌ربط وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در استان مازندران و شهرستان بابل موجبات نگرانی را برای تولیدکننده‌ها فراهم ساخته است، همچنین متأسفانه وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور نیز با بی‌توجهی به سیل اخیر مازندران، اقدامی در جهت بهبود وضعیت راه‌های ارتباطی مردم انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان