۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کشف ۹۴۰ گرم تریاک در معده ۳ قاچاقچی
کد خبر: ۱۰۷۳۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۷/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد

کشف ۹۴۰ گرم تریاک در معده ۳ قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۹۴۰ گرم تریاک در معده ۳ قاچاقچی خبر داد.

کشف ۹۴۰ گرم تریاک در معده ۳ قاچاقچی
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سرهنگ ولی وندایی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از قاچاق مقایری مواد مخدر توسط سه قاچاقچی مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی در ادامه افزود: این ماموران با مراقبت پلیسی قاچاقچیان مواد مخدر را در یک دستگاه سواری پراید در بلوار جمهوری شهرستان قزوین شناسایی و دستگیر کردند.
این مسئول اذعان کرد: با توجه به اینکه در بازرسی از خودرو هیچگونه مواد مخدری کشف نشد این ماموران با هوشیاری متوجه بلعیدن مواد مخدر توسط هر 3 قاچاقچی شدند.
وی ابراز کرد: با همکاری خود قاچاقچیان مقدار 940 گرم تریاک از معده آنها تخلیه و ضبط شد، اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.
کشف داروی ترک اعتیاد قاچاق در قزوین
همچنین سرهنگ علی حسین حسینی نژاد، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در خصوص وقوع حوادث روز گذشته در استان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی استان روز گذشته حین گشت زنی در آزادراه قزوین- زنجان به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی در ادامه افزود: در بازرسی از خودرو هزار و 560 شیشه شربت متادون 250 سی سی و 870 عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد فاقد مجوز قانونی کشف شد.
این مسئول اذعان کرد: در این اقدام ماموران، راننده خودرو دستگیر و خودروی وی نیز متوقف و به پارکینگ منتقل شد، ارزش ریالی داروهای قاچاق کشف شده 70 میلیون ریال است.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی نیروی انتظامی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان