۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ادعای دروغین آمریکا درسوریه را هیچ کسی ثابت نکرده است
کد خبر: ۱۰۵۶۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آوج:

ادعای دروغین آمریکا درسوریه را هیچ کسی ثابت نکرده است

حجت الاسلام هاشمی: ادعای دروغین آمریکا درسوریه را هیچ ارگان و نهادی ثابت نکرده است.

ادعای دروغین آمریکا درسوریه را هیچ کسی ثابت نکرده است
به گزارش صبح قزوین به نقل از آوای آوج، حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر آوج که در محل مصلی این شهر برگزار گردید با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: آن امام بزرگوار شیوه رفتاری و اخلاقیشان سبک زندگی برای امروزی ها است که در سیر حرکتی جامعه به سوی پیشرفت و تعالی نقش داشته باشند.
وی در ادامه افزود: امام صادق (ع) که رئیس مکتب جعفری هستند با توجه به اینکه دانشمندان زیادی را تربیت کردند الگویی برای مسلمانان هستند زیرا آن حضرت در زمینه های متفاوتی همچون انفاق و کمک به نیازمندان همیشه پیش قدم بودند.
هاشمی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم در سالروز شهادت امام صادق(ع) به سوگواری و عزادارای بپردازیم گفت:این عرض ارادت ها عشق و علاقه ما را به خاندان اهل بیت نشان خواهد داد و باید به گونه ای عمل کنیم که سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری همانند عاشورا با شکوه باشد.
امام جمعه آوج با اشاره به فرا رسیدن هشتم شهریور ماه بیان کرد: این روز یاد آور شهیدانی همچون رجایی و باهنر است که به وسیله منافقان کوردل به شهادت رسیدند تا این ایام را به نام هفته دولت نامگذاری کنند.
حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی پیرامون دیدار رئیس جمهور و کارگزاران دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری نکات بجا و شایسته ای را از دولت مطلوب برشمردند که دولتمردان بخصوص ریاست جمهوری باید پایبند به رعایت آن باشد.
وی پیرامون منویات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به خلق ، مبارزه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی ،خرد گرایی ، قانون مداری از جمله ویژگی های دولت اسلامی می باشد که مردم نیز در تحقق اهداف انقلاب نقش بسزایی دارند.
هاشمی افزود: برقراری عدالت در جامعه به این منظور است که پیشرفت همه جانبه ای را شاهد باشیم و اینکه هیچ یک از اقشار جامعه نباید با مشکلی روبرو شود.
امام جمعه آوج ادامه داد: تکیه بر ظرفیت های درون زای کشور یعنی اینکه چشم امید به خارج از کشور نباشد و بتوانیم با تعامل و تعادل به منافع داخلی در بحث تولیدات اشاره کنیم.
حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی پیرامون حوادت منطقه خاورمیانه در بعضی کشور ها گفت: تهدیداتی که از سوی استکبار جهانی بر علیه کشور سوریه انجام می گیرد نشات گرفته از خصوصیات خبیثانه آمریکا و ایادی آن ها می باشد که به بهانه سلاح شیمیایی در کشور سوریه تهدید های خود را آغاز کرده اند.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی وجود سلاح های شیمیایی را بهانه ای برای نفوذ قرار داده است ولی واقعیت این می باشد که کشور و مردم سوریه در جیهه مقاومت قرار دارد و همین حرکت حزب الله و مسلمانان خشم استکبار را در آورده است.
هاشمی ایجاد جنگ روانی و تبلیغات سوء را از جمله اهداف استکبار دانست و بیان کرد: اگر دشمنان با عقل به میان بیاید هرگز فکر حمله به سرشان نخواهد زد و اگر خودسرانه و بدون فکر اقدام کنند ممکن است دست به هر کاری بزنند در این راستا اولین موشکی که به اسرائیل برخورد کند موجب وحشت آن ها خواهد شد.
امام جمعه آوج با تاکید بر اینکه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم گفت:شکستن هلال شیعی که متشکل از کشور های ایران ، سوریه ، اعراق و لبنان است از دیگر اهداف مستکیران می باشد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان