۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تبعیت محض از ولایت، سیره رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بود
کد خبر: ۱۰۳۵۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تبعیت محض از ولایت، سیره رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بود

استاندار قزوین در رژه نیروهای مسلح که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: تبعیت محض از امام خمینی(ره) سیره رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بود.

تبعیت محض از ولایت، سیره رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس بود
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، نیروهای مسلح استان قزوین، پیش از ظهر امروز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس از مقابل لشگر 16 زرهی رژه رفتند.
مرتضی روزبه در این مراسم ابراز کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، جان‌فشانی و رشادت‌های این ملت بزرگ است.
وی افزود: در طول تاریخ، ایران شاهد جنگ‌های بین المللی، منطقه‌ای و داخلی زیادی بوده است، حتی در جنگ‌هایی که ایران در آن نقشی نداشت، متحمل خسارت شد اما دوران دفاع مقدس با جنگ‌های قبلی تفاوت اساسی دارد.
استاندار قزوین یادآور شد: گرچه رسالت نیروهای مسلح در کشور پاسداری از دین و سرزمین است اما ایران هرگز آغازگر جنگ و جنگ طلب نبوده است .
وی اظهار کرد: دوران نورانی 8 سال دفاع مقدس تحولات بسیار اساسی در حوزه‌های فرهنگی، معنوی، علمی و اجتماعی به وجود آورد به گونه‌ای که این دوران مانند مدرسه‌ای بزرگ برای ملت ایران تلقی می‌شود.
روزبه خاطر نشان کرد: دوران 8 سال جنگ تحمیلی شرایطی را برجای گذاشت که اکنون پیام‌های آن دوران کلید حل همه مشکلات کشور است.
وی در ادامه گفت: امروز در ایران موفقیت‌هایی که در بخش‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، امنیت داخلی و امنیت خارجی به دست می‌آید، همه مرهون تاسی ملت ایران از فرهنگ دفاع مقدس است.
استاندار قزوین تاکید کرد: ما باید با الهام از فرهنگ دفاع مقدس، مسیر پیش‌رو ایران را با توان بالا طی کنیم.
وی امنیت و آرامش ایران در منطقه را مدیون فداکاری ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس دانست و افزود: ما باید همان روشی که در دوران دفاع مقدس برای حفاظت از کیان ایران و اسلام به کار گرفته شد، در شرایط امروزی نیز به کار بندیم.
روزبه اظهار کرد: تبعیت محض از امام خمینی(ره) سیره رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بود؛ آن‌ها در تلخی‌ها و شیرینی‌ها گوش به فرمان امام بودند.
وی تاکید کرد: باید بدانیم راه نجات ما در شرایط فعلی نیز تبعیت تام از فرمانده کل قوا است.
استاندار افزود: انسجام، وحدت، همدلی و همزبانی در شرایطی محقق می‌شود که همه صداها در کشور به یک صدا ختم بشود و آن صدا، فرمان مقام معظم رهبری است.
انتهای پیام/7006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان