۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین افتتاح ۳ حوزه مقاومت بسیج و ساختمان کانون بسیج اقشار در هفته دفاع مقدس
کد خبر: ۱۰۲۶۱۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین خبر داد

افتتاح ۳ حوزه مقاومت بسیج و ساختمان کانون بسیج اقشار در هفته دفاع مقدس

فرمانده ناحیه سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در نشست خبری ابراز کرد: در هفته دفاع مقدس ۳ حوزه مقاومت بسیج و همچنین ساختمان کانون بسیج اقشار افتتاح می‌شود.

افتتاح ۳ حوزه مقاومت بسیج و ساختمان کانون بسیج اقشار در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، پیش از ظهر امروز نشست خبری فرمانده ناحیه سپاه امام حسن(ع) به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد.
عباس کاظمی در این نشست اظهار کرد: 35 سال از دفاع مقدس می‌گذرد و ما وظیفه داریم که هفته دفاع مقدس را تکریم وتعظیم کنیم.
وی تاکید کرد: باید به نسل جوان درباره شبهاتی که وجود دارد، پاسخ داده شود تا بدانند علت مقدس بودن جنگ تحمیلی چیست و چرا باید آن را تکریم و تعظیم کنیم.
فرمانده ناحیه امام حسن(ع) ابراز کرد: اگر به هفته دفاع مقدس فقط نگاه تقویمی داشته باشیم، ظلم بزرگی است زیرا بسیاری از مولفه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و حتی امنیتی کشور تحت تاثیر 8 سال دفاع مقدس قرار گرفته است.
وی یادآور شد: پس از دفاع مقدس در برخی حوزه‌ها مانند هنر، تحول بسیار شگرفی ایجاد شد به نحوی که تمام بخش‌های هنر تحت تاثیر قرار گرفت؛ همچنین موضوع امنیت کشور نیز در دفاع مقدس بسیار تقویت شد.
کاظمی عنوان کرد: امروز نیز در جنگ فرهنگی، امنیتی و اقتصادی، توجه همه جانبه به توامندی‌های داخلی و اتکا به استعداد جوانان به همراه باور ظرفیت‌های درونی انقلاب راه حل غلبه بر دشمن است.
وی درباره برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: سپاه امام حسن(ع) برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس به بطن جامعه، برنامه‌هایی در نظر گرفته که از جمله آن شرکت در رژه یگان‌های نمونه همزمان با سراسر کشور است.
فرمانده ناحیه امام حسن(ع) قزوین اضافه کرد: برخی از برنامه‌ها، دانش‌آموز محور است که همزمان با آغاز سال تحصیلی اجرا می‌شود.
وی طرح "همکلاسی آسمانی" را یکی از برنامه‌های دانش‌آموزی برشمرد و افزود: در این برنامه، پس از شناسایی شهدای دانش آموز، همکلاسی و معلمان این شهدا نیز شناسایی شدند و قرار است که این همکلاسی‌ها به خاطره گویی و نقل سیره زندگی شهیدان دانش‌آموز بپردازند.
کاظمی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس، سه حوزه مقاومت تازه تاسیس با نام‌های شهید صیاد شیرازی، حضرت خدیجه(ع) و امام رضا(ع) افتتاح می‌شود.
وی افزود: از دیگر پروژه‌های عمرانی، افتتاح سالن‌های ورزشی در سطح محلات است که به محض افتتاح قابلیت استفاده برای عموم مردم را دارد؛ همچنین ساختمان کانون بسیج‌های تخصصی اقشار برای بسیج مهندسین، بسیج حقوقدانان و بسیج ورزشکاران در شهرک مینودر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
فرمانده ناحیه امام حسن(ع) خاطر نشان کرد: یادواره شهدای محلی با عنوان آبروی محله، فعالیت‌های ورزشی در محلات، پیاده روی خانواده در 3 مهرماه، میقات صالحین در نماز جمعه، برگزاری دعای عرفه در سطح شهر و محافل قرآنی از دیگر برنامه‎های این بخش از سپاه در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/7006


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان